fredag 10 juni 2011

Härlig helg var det!

Förra helgen var vi på min kära fars gård i Uppland.
Stor fest var det där den 6 juni då han fyller 70 i sommar.
Underbart väder 120 härliga gäster, god mat & dryck.
Nu laddar vi för skolavslutning i kyrkan i kväll och
i morgonbitt bär det av till FRANCE!

I den storla lönnen har det hängt en gunga ända sedan jag var liten flicka:)
Lika populär nu som då!

Viggo gungar HÖGT!

                                                       Ny flaggstång 18 meter hög invigdes.

                               Kubbturnering såklart ANDERS & BIOLA håller ställningen!
                                   Farmor & extra mormor är hejaklack med vissling på grässtrå!


Alla samlade i väntan på gästerna. Ebba i fina LOVE FOREVER SALLY

Spelemän underhöll.

Roligt tält var in hyrt och god mat från KAJSA ´s tror jag det hette i Uppsala.
   
Jag fick gosa lite med kusinbarnet Lovisa

SÖTASTE tjejerna -sysslingar!

2 kommentarer:

a piece of happiness

Det tältet var verkligen roligt och annorlunda. LiseLotte

Anonym

Härliga bilder, speciellt gillade jag den med två jeansklädda damerna!

enkla nettan