fredag 30 januari 2009

Ljuvlig doft på resan

Bangkok 30/1 KL 00.15




Inte utan min PILLOW MIST ..

Jag är beroende av ljuvliga dofter så när jag reser laddar jag med doftpåsar - toppen att ha i resväskan, är så mycket trevligare att öppna locket då =) Doftljus att tända på hotellrummet på kvällen Yankee Candle så klart i blandade dofter Vanilla Lime är en favorit! Men bäst just nu tycker jag om min Pillow Mist White Tea underbar att duscha kudden med innan man somnar eller
använda på kläder som hängt i en instängd hotell garderob!







Det här ljuset med dofter av provencalska rosenträdgårdarna är en annan favorit




Äntligen har vi fått in de underbara Berlockerna från Beth Quinn webbshoppen.
Vi plockar upp härliga nyheter hela tiden eller Ellinor och Simone packar
upp och Jag och Jakob lägger in dem i webbshoppen.
Visst är det fantastiskt med tekniken!
Man kan ju i stortsett sitta var som helst i världen och sköta massor av olika arbeten,
fantastiska möjligheter för många ressugna som behöver jobba under resan!



God natt!

0 kommentarer: