torsdag 5 februari 2009

Paradiset...

Det här är just utan för vår bugalow. Vi bor alltid i samma och trivs utmärkt.

Inredning är otroligt enkel med passar utmärkt här på en liten ö.


Min fantastiska massör Roon, hon har under många år masserat mig.
Hon är den enda av alla massörer och sjukgymnaster som vet
exakt vad jag behöver, jag har testat många under åren
eftersom jag har en nackskada.
Några veckor med henne varje år
är ett måste för att klara resten av året!!
Hon kommer till vår bungalow varannan dag.

Ebba sitter utanför bungalowen och väntar på badsällskap!
Vattnet är just nu kristallklart och det är 30 g varmt i luften.



Bitt och Lidas underbara Fried Rice med green curry och räkor.

Det var en snabbrapport om hur vi har det just nu och
det är väl ungefär samma sak som händer här varje dag.
Sol, bad , massage, god mat och trevlig sällskap.





3 kommentarer:

Unknown

Hej

Vilka härliga bilder.

Nästa gång ni sticker får ni gärna packaner mig och familjen i resväskan

Ha en bra vecka.


CARINA

Nina

Hej!!
Det där såg ju inte att vara fy skam.
Det såg riktigt skönt ut.
=)

Lotta

mmmm.....Massor av snö här hemma....å de är ju inte helt fel.... :-)