onsdag 18 februari 2009

Spa tips i Bangkok



Tänkte ni skulle få lite tips på våra SPA favoriter i Bangkok





www.urbanretreatspa.net



En klar favorit!



Förra året tog jag med en av mina vänner hemifrån hit dagen efter vi
landat i Bangkok. Jag hade bokat 3 timmar med Jetlagmassage,
kroppspeeling och ansiksbehandling. Det var bara det
att var helt slut efter julruschen och flygresan
så jag somnade efter en timme och blev väckt när det var klart.
Vi hade behandlingen i samma rum och jag hade snarkat rejält!!
Tror ni hon skrattade??



THAI PRIVILEGE SPA



Stilrena behandlingsrum i Thaistyle
Här får du fötterna tvättade!



THAI PRIVILEGE SPA är ett spa som funnits i massor av år och som är
jätte populärt bland Thailändarna. Hög utbildningsnivå och kanon läge!
Tänk på att boka tid det är ofta fullt!
Det ligger i det nyöppnade shoppingcentret
Central World
(gamla World Trade Center)
Här spenderar du lätt en heldag fylld av shopping, god mat, bio och spa!


www.thaiprivilegespa.com


Båda två är väl värda sina besök!








1 kommentarer:

Anonym

Hej :-) Tack för ditt lilla besök hos mig. Blev glad för din kommentar. Hoppas allt är bra med dej!

Kramar Benita