måndag 16 februari 2009

VINNARE

1000-tack till alla som tävlat med NORDLJUS
Ni har varit fantastiskt många och vi lovar en ny tävling snart igen!!


VINNARE I BLOGGTÄVLINGEN http://hemmapalandet.blogspot.com/
En memoboard kommer med posten!

LIVET PÅ FYRAN
loppisfynd å vad som faller mig in
http://livetpafyran.blogspot.com/
En bok med Bröllops & Fest Dukningar kommer med posten.

Vinnare RIS & ROS tävlingen
GRATTIS LENA WALLSTRÖM

2 st kuddfodral Sweet Dreams med svart text (värde 498 kr)
kommer på posten!

Hej Jakob & Lina,
Lite ris och ros efterfrågades, men det är väl mest ros jag vill ge er.
Ända sedan jag upptäckte eran butik så har jag regelbundet besökt och handlat några av mina bästa inredningsdetaljer hos Nordljus. Ja jag tror jag har ett helt skåp i vardagsrummet, helt "stageat" av er. Så jag tror ni får mycket bra reklam genom detta.
* Ni har ett brett sortiment och till bra priser, kan även hitta lite unika
saker som ingen annan säljer.
* Butiken i sig är ett utflyktsmål för en sundsvallsböna på lördagar,
fantastiskt fint med den svarta husfärgen!
* Kanonsnabb service med dörrleverans, när jag beställt från hemsidan.
* Nyhetsbrev, layouten och innehåll, rabatter och nyheter, mycket uppskattat
Ris vet jag väl inte men någonting som jag saknar är ett större sortiment av Greengates porslin, jag skulle vilja ha ett set med röda frukostskålar med vita prickar. Ja så om ni skulle få in några kan ni väl lägga undan ett halvt dussin!

Önskar er all lycka till!

Lena Wallström

GRATTIS TILL 2:A PLATSEN

ANITA FALKENSTAM du får boken Bröllopps & fest dukningar med posten! HEJ!
Varje gång jag går in på er hemsida blir jag inspirerad.
Det finns alltid något som jag köper eller tänker köpa.
Jag blir också inspirerad av er från olika heminredningstidningar.
Jag har inget att klaga på, jag får alltid snabba svar när jag vill ha svar på något,
och mina beställningar kommer snabbt till mig.
Jag önskar er lycka till med er affär och er bytik på nätet.
Jag går in på er hemsida minst 3 gånger/vecka.

Så från min sida blir det bara ros.
MVH
Anita Falkestam







1 kommentarer:

Stina

Åhhh...Jag vann!

Jag vinner ju aldrig...typ!:-D
Vad glad jag blir. Tjohoo!

Tack så jättemycket!...och hoppas att ni får ha det lugnt snart med sjukdomar och lille gossen.
Kram Stina