söndag 29 mars 2009

Butiken

Det var så roligt att komma till var "riktiga" butik
för första gången på 2,5 månader igår.
Var fantastiska personal har skötte den
exemplariskt och dekorerat vackert!
3 pallar med nya varor väntar på
att packas upp samt massa ny kläder!
Fyllda av ny kraft drog i genast igång ett
nytt projekt....så är det alltid då vi kommer hem :)

Vi ska måla våra butiksgolv vita och de som känner
mig vet att om jag bestämt mig för något ska det hända NU
helst igår faktiskt! Med hjälp av tidsomställning
så är vi faktiskt på fötter redan nu och Jakob ska skickas
iväg och inhandla golvfärg på något söndagsöppet ställe!
Han hade nog gärna väntat lite med det här projektet :)
Men han vet att han tyvärr inte kan göra så mycket åt
sin "galna" fru....mmhu ni vad vad jag menar:)
Det är ju inte en sak som ska flyttas på när
man har en butik med 3500 atiklar i lager...
Simone & Ellinor hade startat och vi tog resten igår kväll.
Vi håller ju stängt måndag tisdag så det ska hinna torka:)
Nordljus

1 kommentarer:

MalinL

Måste ju bara försöka att komma mig ut och kolla i butiken igen!! Det är ju inte samma sak at kolla på nätet.. :)