torsdag 16 april 2009

IKEA

Nu på kvällen är Jakob på IKEA och handlar hyllor.
Vi har sneglat lite på att byta till större lokal men de gick
inte som vi tänkt då en besiktningsman starkt avrådde köp
av det tilltänkta objektet....SNYFT.
Så nu får vi försöka organisera upp vår fina butik lite grann.
Som vanligt ska allt gå snabbt. Kl 15.30 kommer jag och Simone på
att dessa från IKEA skulle vara perfekta och kl 17.30 står Jakob i kön
för att betala på IKEA ::)) Sen vet han ju vad han har att göra i morgon! SKRUVA!!
Säja vad man vill men IKEA har bra standard möbler tycker jag till toppen priser!

Om jag nu bara får min nya kamera någon gång ska ni få se resultatet!!

Nordljus

1 kommentarer:

♥ Fyra årstider

Å vad jag gillar ert sätt att arbeta..likt mig och min man hundra ideer och allt sla gå fort.

Tror att det även blivit miss av leverans av de andra vinsterna..men jag återkommer.
Kram Lotta