onsdag 1 april 2009

Nu ska ni få se!

Så här fint blev det i butiken!
Vi har gjort klart ett av rummen så
nu är det bara resten kvar :)!!
Alla slitna lackade furugolv ska bort!
Det blir ju så ljust och vackert! Både jag och tjejerna
som jobbade idag
vill flytta in!
Man kanske skulle sova över nån kväll..sängen är ju bäddad :)
Tänk vad lite vitfärg kan göra UNDERVERK

Vi har packat upp lite kläder & hattar från våra inköp i Asien.
Vi ska fota dem så snart vi hinner.


Vackert stilleben som doftar vår!

Den vackra smidessängen har jag fått i från min far
och den kommer jag aldrig att sälja!
Vår dotter sov i den som liten.



Nu blir rummet intill som står på tur!
Vill passa på att tacka er som skriver kommentarer
det är så roligt! TACK!
Nordljus

6 kommentarer:

♥ Fyra årstider

Önskar jag hade närmre..så fint det blev.
Kram Lotta

♥ Fyra årstider

Hej igen
Jag tittade in i butiken och var bara tvungen att tipsa om silveräggen..hoppas att det gick bra att jag lånar bilder till My Lovely Four Seasons.
Kram Lotta

Nordljus

Hejsan Lotta!
Så klart du får låna bilden :)))
Du får ta en semestertripp till Sundsvall i sommar!
Priserna går iväg i morgon.
Ha det gott!
Kram Lina

Unknown

Hej

Vad fint det blev.
Varje gång jag har målat om något så bli jag lika förundrad över vad fräscht det blir.
Ha det bra
Kram

MalinL

Gudars vad snyggt det blev!!

Anonym

Vad fint det blev! Nu blev jag köpsugen. Önskar att jag bodde närmare så jag personligen kunde besöka er butik (bor i Gbg)! kram Cathrine