onsdag 8 april 2009

Sjuk..

Ja idag är jag inte så pigg. På 2,5 månader i Thailand har jag
inte haft en enda förkylning,feber,magsjuka men man
hinner inte var hemma många dagar innan det slår till.
Både jag och Ebba ligger hemma i sängen och tycker
synd om oss själva! Jag laddar med te som jag toppar
med FÖRKYLNINGS HONUNG
(59kr i webbshoppen).
Den renar och rensar och man känner sig lite piggare efter en kopp!

Som tur var var vi 6 som arbetade på NORDLJUS igår för att få
ordning på kaoset efter målningen.Nu är alla golv målade och
hela butiken snart omdekorerad med alla nyheter!
Jag väntar på min nya kamera som jag beställt och sedan
ska ni få se resultatet!

Vi hade även order REKORD i webbshoppen igår
fantastiskt roligt.Flest ordrar igår sedan vi starade ww.nordljus.net
Det packades för glatta livet hela dagen . Tack alla underbara kunder!

GLAD PÅSK


Nordljus

2 kommentarer:

MalinL

Glad Påsk och krya på dig!!

♥ Fyra årstider

krya på dig och lycka till med nya kameran.
Kram Lotta