torsdag 7 maj 2009

Intrevjuver & inredningsjobb

Idag har jag varit på ett inspirerande inredningsjobb i en sommarstuga vid havet!
Otroligt roligt att ha tid till dessa jobb.
Jag har på senaste tiden tackat nej till många
förfrågningar men nu när vi har all toppen personal finns det tid till detta!


Har idag pratat med ännu 2 nya representanter - det här kommer att bli toppen.
Grattis Åre & Östersund här kommer de
första representanterna igång inom 2-3 ve
ckor!
Vi letar ny leverantör av smycken då inte Pearls For Girls vill
bli förknippade med party försäljning. Synd att de har den inställningen:(
Tvärtemot de andra märkena som vi använder som ser det
jättepositvit! Trevliga Linum & Rice mfl t ex
Vi behöver tips på smycken ni gillar! Vilka skulle ni vilja se hos Nordljus?

Idag kom de rosa Calou !!
Jag tog hem ett par direkt! Alla ni som väntar på Era de skickas i morgon fredag!
De finns ett fåtal par kvar så passa på om ni är sugna!
Den rosa tonen är något mildare i verkligheten än på bilden mer puderrosa.



Nordljus

3 kommentarer:

Roses & Angels

Godmorgon! Pratade med Simone igår :-) Ska ta kontakt mer er när jag flyttat klart. :-). Så söt träsko, helt underbar. Ha en jätte trevlig helg bland era vackra saker. Kram Christa

Unknown

Hej

Det är ju bara synd för dem att de inte vill vara med på party teman.
Man jag gillar ideen. Kommer det hem någon som visar saker i ens hem så ser man ju lättare vad som passar in.
Och vännerna ser sakerna i hemma miljö.
Så ideen tycker jag är utmärkt.
Ha en underbar helg.
Kram

Roses & Angels

Tack snälla, ja jag tror också att jag skulle kunna representera nordljus på ett bra sätt och jag tror på mig själv det är viktigt tycker jag. JAG HAR massor av nya idéer som jag ska börja producera när jag väl får tid. DET nya projektet innehåller ett gammalt fönster hihi mera säger jag inte nu. Ha en underbar helg kram Christa