söndag 17 maj 2009

Skön Söndag

Idag har jag njutit i solen, fotat lite Rice
och ätit en god middag på en favorit resturang
som är öppen på sommaren.
Sen har de världens bästa julbord och catering.
Vårt eget julbord består ofta av flera
goda lådor från Kenneth som kommer
dagen innan julafton och räddar oss med sina goda
sillar, strömmingar& laxar.
Här blir man aldrig missnöjd och det är
härligt ute vid havet. Idag blev det Röding.
Jag är uppväxt inte långt härifrån och jag är
jätteglad att det lilla fiskelägret Löran lever!
http://www.sillmans.se/ klart värt ett besök!








Nordljus

3 kommentarer:

Piffa och Puffa

Vad roligt och spännande med denna typ av försäljning. Själv har jag tidigare varit försäljare genom hempartyn. Jag sålde ett tag Mary Key smink och senare La Poteri. Det senare blev mycket tungt och jobbigt med tanke på allt tungt porslin. Stora banankartonger att frakta flera gånger i veckan och ibland upp i trappuppgångar utan hiss. Lycka till!
MVH Anette

~ ♥ LISBETH ♥~

Heisan ! Oj por noen idylliske bilder, det ser alldeles vidunderlig ut !

Så kjekt å lese under her at dere har mye å gjøre, man leser jo så mye trist i disse økonomiske krisedager. Ha det godt, her er det langhelg og det skal bli så skjønt med lang hvile.

Klem

Unknown

Hej Lina!
Annelie från Killingskär här.
Vilka härliga bilder, nu blev man ju jättehungrig, De har ju Sundsvalls bästa mat.
Men du du får så fina bilder är det nya kameran? eller är du skicklig fotograf...??? Kan du tipsa om kameran, jag vill köpa en ny.

http://radhusochstuga.blogspot.com

Vi kanske ses en sväng nästa lördag tänkte titta in med ett gäng i min släkt.
kram Annelie