måndag 4 maj 2009

Yasuragi


I samband med Formex så brukar jag och en vän stanna ett par dagar
Yasuragi www.yasuragi.se

Underbart rogivande.
Förra hösten gjorde vi misstaget att ta det
före Fomex mässan....och det var ju inte så smart.
Första dagen gick vi som i slowmotion,
det blev inte mycket beställt.
Min vän undrade vart den vanliga "duracell kaninen" (hon brukar kalla mig det :)) tagit vägen !?
Ni som gått där vet vilken tid det tar och hur trött man blir i både huvud och ben :)
Så lugnet från Yasuragi var som bortblåst efter några dagar på mässan!
I år blir det efter mässan...på söndags kvällen
kryper vi ner i de varma källorna efter en utsökt japansk middag.


Vi spelar ofta våra Yasuragi skivor i butiken,
de passar så bra med den musiken
i vår miljö! Finns att köpa i vår webbshop.


Nordljus

6 kommentarer:

Roses & Angels

Åh så härligt det ser ut och musiken är mysig och avslappnade! Den där formex mässan låter väldigt intressant :-) Hoppas vi får se lite bilder därifrån.

Kram Christa

Roses & Angels

Godmorgon! Tack snälla. Grafik är jätte roligt men det finns mycket att lära på den fronten. Man kan göra sååå mycket. Åh jag har miljoooner idéer som jag snar måste få sätta igång med. Gamla fönster som måste fixas mm. Nu vill jag göra något och inte bara packa och städa. hihih Ha en bra dag kram Christa

Anonym

vilken fin blogg du har :-)

Viola

Glädjande att du lämnade en rad...visst hade vi en härlig dag, underbart att få träffa likasinnande som förstår vad man pratar om...ksa faktiskt på en till i Stockholm den 23/, nu har vi fått blodad tand....ha en bra dag och så hoppas jag att vi hrös snart igen, kram

Cajsas Rum - Trottinglady

Tack för att jag hittade Er blogg! Musiken är helt underbar. Livsgivande. Förstår att Yasuragi är glädjens källa.
Carin

VITA NYANSER

Här fanns det mycket fint att kika på = ), och rogivande musik,härligt!!!

Kram l-l