måndag 15 juni 2009

Ny tapet!

Åhh äntligen har jag kommit till skott och beställt
Lene Toni Kjeld´s underbara tapet till hallen!
Jag föll pladask då jag såg den i en tidning i vintras, tror
det var Vakre Hejm, i ett badrum.
Från och med nu kan du även beställa dessa hos oss.
Jag valde den här Lace/Rose - jag längtar.
Vi ska få besök av Aftonbladet nästa vecka så jag
kände för nått nytt :) De ska göra hemma hos repotage.
Roligt det var ju ett tag sedan vi gjorde repotage hemifrån.
Senast var till jul då lokaltidningen var här till advent...
då sa min lilla son Viggo då 3 år - Varför måste alltid tidningen komma
hem till oss, så vi måste städa och städa och städa på
mitt rum :) Det är ju tur att det kommer en tidning då och då så det blir städat!
Imorgon kommer en annan tidning på besök för före och efterbilder
på vår nya baksida på Nordljus, ni ska snart få se resultatet:)





Nordljus

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider

*ler* ..vi är med trötta på reportage..och allra helst barnen..ingen mer tidning tack.
Kram Lotta

n o r d i n g å r d e n

Men så spännade! Reportage är väl kul, men pressande, jag vet, jag hamnar nog i städläge jag med i aug: )

Vilken häftig tapet!!!

Mari.