söndag 7 juni 2009

Solen...

Just som vi trodde solen sken på andra sidan och allt var bra
slog den lömska sjukdommen till igen. Min mamma är sjuk och jag har
varken kraft eller inspiration just nu. Kommer nog att bli sporadiskt med inlägg
här ett tag framöver. Det blir en sommar med cytostatika behandlingar
med förhoppning om att det ger med sig. Tur att man har ett arbete
man älskar och kan sysselsätta tanken med såna här gånger.
Man får ju sig även en tanke ställare på på vad som är viktigt i livet...
Här kommer en liten sneakpeak från vår "nya" bakgård till butiken.



Nordljus

2 kommentarer:

Nettan

Finner inga ord...har nyligen förlorat min älskade moster i denna lömska sjukdom, så jag förstår dig...tiden står lixom stilla & man vet inte hur man ska orka gå vidare, men man måste tyvärr...även om det är svårt !

Tänker på dig/er och hoppas på det bästa =)

Kram Nettan

♥ Fyra årstider

Men å vad tråkigt..ber om ursäkt med mina sko mail..ingenting går att mäta sig med kärleken till sin familj.
Kram Lotta