torsdag 2 juli 2009

Hemma hos oss

Så här ser det ut hemma hos oss just nu.
Köket, vardagsrum och hall binds ihop
med en härlig murstock.
Där har vi öppenspis och bakugn. Bakugnen
används mest till pizza bak :)
Eldar i spisen gör vi varje på vintern.
Inget man längtar efter en tropisk dag som idag.
Barnen tycker det är
varmare här än i Thailand!

Soffborden kommer från Rivera Maison,
korgstolarna tar vi in på beställning från Artwood.
Lampan är Watt Veke

Kuddarna kommer från Au Maison
Klockan har jag fått av min pappa.

Kudde från petite Crapaud och noter som
jag ärvt av min mormor.

Tennfaten fick vi av min mamma Jakob & Jag i bröllopspresent.
Älskar golvlampan som är en nyproduktion från LOB
den tar vi hem på beställning.
Lite plock på spiselkransen


Nordljus

1 kommentarer:

theres

Hej! Vilket underbart hem ni har. Vilka vackra, krispiga färger och soffborden var ursnygga.