onsdag 22 juli 2009

Nya märken..

Som inköpare till en inredningsbutik letar man ständigt efter nya märken.
Nu tänkte jag fråga er som läser bloggen om ni saknar någor specifikt märke
eller varugrupp i vårt sortiment. Vore jätteroligt med lite feedback här på bloggen eller
via mail! Vi kommer under hösten att byta administratör då vi idag saknar olika valutor och
språkstöd och bildbank. Det gör att vi kan passa på att göra andra ändringar också så alla
andra tankar och tips uppskattats hjärtligen.
Alla ni som anmält er intresse för att vara värdinna på ett party
hoppas vi på att inom kort kunna erbjuda er detta. Vi har MÅNGA som är pågång att
starta nu efter semestrarna vilket är fantastiskt roligt!! Flera av representanterna
som är igång är otroligt possitiva och duktig!
Det är så inspirerande med dessa härliga tjejerna och fler blir det!
Nu ska ni få se lite bilder från olika stilleben här hemma.
Pioner är ju de ljuvligaste blommor som finns eller hur?


Nordljus

5 kommentarer:

Anonym

Hejhej! Tips på någon ny leverantör har jag tyvärr inte men saknar en,nämligen jeanne darc living! Jag har hittat o beställt fina saker därifrån tidigare hos er så deras saker saknar jag!!mvh Åsa.

SVENSKK

Märke vet jag inte men jag saknar "gamla" trälådor. Exempelvis som du har på bilden ovan. Sett att andra inredningsbutiker säljer men ni har inte.. Fler trälådor, tror det skulle sälja stort! :)

Anonym

Jag saknar Riviera Maisons " Happy Memories " ram ( med glas dörr )
Den ramen står högst på min önskelista.
Carina D-L

Elin

Supersnyggt! Hyllan på den första/översta bilden, var har du hittat den? Mvh Elin

Anonym

Jag undrar var ni har hittat den fina lampan? Trevlig kväll!