fredag 30 oktober 2009

Björg..

Just nu sitter vi och lägger in Björg smycken i nya shoppen - hela Love storys serien!
Tyvärr kommer inte nya shoppen igång förren den 3-4/11 beroende på
hur mycket vi hinner. Allt tar ju längre tid än man tänkt sig..fast så
är det väl nästan jämt:)
Nu har jag kört endast soppor från Xtravaganzas helfart 4 veckor - kan inte säja att
det varit helt smärtfritt men inte heller det värsta jag gjort. Det possitiva
är att jag tappat drygt 10 kg! Nu tänkte jag köra 3- 4 veckor till och sedan
gå över på halvfart då man får äta "lite" mat!! Man har verkligen rensat ur
kroppen på allt socker och kolhydrater och det känns som man kommer
att tänka sig för när man äter i framtiden... hoppas jag :))





Nordljus

1 kommentarer:

Erika

Ooooj vad du är duktig! Helt otroligt att du klarar av att hålla dig till soppan!
Men hör att mödan var värd besväret, 10 kilo är ju KANON bra....!!
Åååh måste ju också passa på att tala om vilken UNDERBAR och INSPIRERANDE blogg och hemsida ni har.....Gudomlig och så mycket fint!
När jag försöker inreda vår butik som nyligen börjat med heminredning och hantverk, så har jag er atmosfär i huvudet..Den är bara så fin!

Många Kramar.
-Erika- Hushönan