fredag 2 oktober 2009

Jag drömmer

Jag drömmer mig tillbaka till Frankrike! God Champange, underbar mat,
sol & värme och goda vänner... Just nu när jag är inne på mitt 3 dygn
med Xtravaganz - Helfart med 3 x 3dl soppor och inget annat än vatten!!!
Jag är rätt hungrig!! De som vet säjer att det vänder 4:de dygnet...jag hoppas :))
Ett kallt glas Champange innan maten är aldrig fel.

Cueva är resturangen som ligger 2 minuter från huset - En super resturang
med en underbar bakgård.


Soliga bad på Costa Brava - Roses


Nordljus

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n

Hallå där, men usch så tungt att hålla igen och samtidigt se dessa lockade bilder fr Farnkrike, ett kallt glas champagne, mmmm men jag har lite champagne-te i min blogg i dag, kanske kan duga tillsvidare?

Mycket fint du fått in i butiken och va kul, jag ska köpa Härligt Hemma i morg!!!

Ha en bra helg hälsar Mari.

Unknown

Hej

Vilka härliga bilder...Man blir lite sugen.
Inge roligt att hålla igen....
Jag äter också soppor och har tröttnat lite....
Man saknar att tugga.....
Ha en underbar dag