torsdag 8 oktober 2009

Stolt

Jag blir så stolt över våra representanter som är så duktiga!
Jag hittade denna fina kommentar på en av våra Uppsala
representanters Tessan´s blogg http://idyllochinspiration.blogspot.com
Anonym sa...
Tack snälla för ett kanon home party hos mig, alla mina vänner o bekanta var såååå nöjda och nu har jag börjat dela ut deras fina påsar med söta, mysiga saker i. Kan rekommenderas...boka party med Tessan! Kram kram Enköping

Det är jättespännande då vi ligger i en en uppbyggnad fas
att det flyter så bra för många av dem och nya orter kommer till varje vecka!
Senaste som startat upp är Offerdal & Göteborg & Arboga o
och nästa på tur är Carlottenberg.
Bor du på några våra representerade orter gå in på
www.nordljushome.se och anmäl dig som värdinna.

Denna honung är en av de godaste jag smakat. Ljuvlig till vaniljglass!



Nordljus

0 kommentarer: