onsdag 2 december 2009

Indien - I hope!

Vi har i dagarna bestämt oss för att åka iväg till Asien i vinter!
Vi har varit osäkra och rätt inställda på en vinter i Sverige då min mamma är dålig
men nu har vi fått possitiva besked och vi kommer iväg!

Mycket planerande att få ihop! Just nu mailar jag för fullt med vår Indiska
kontakt, fotostudio ska ordnas i Delhli, kontainer priser jämföras, boende fixas, visum,
flygbiljetter, sprutor, nya pass som gått ut, skola på Koh Lanta där vi hoppas det finns plats då vi är sent ute...listan kan göras lång.

Om allt går i lås så kommer vi att presentera en NYHET
under våren som vi tror ni kommer att gilla!
Vi reste faktiskt runt i Indien jag Jakob och min mamma för ca 10 år sedan under flera månader
och det har etsat sig fast i oss som en älskad plats (ibland hatad ) för det är inte alltid enkelt att resa där.
En av de länder som vi verkligen vill visa våra barn och nu börjar de bli lite större så
nu är det äntligen dags om allt går in lås - härligt.
Här är ett underbart hotell vi vill bo några nätter på!
NEEMRANA FORT




Nordljus

4 kommentarer:

♥ Fyra årstider

wow vad häftigt. Tänk att få uppleva det. Är jätte sugen på en klocka att hänga runt halsen. Kanske mailar dig.
Kram Lotta

Anonym

åh va skönt, är det inte krångligt att importera själva? vem sköter butiken åt er då?

Nordljus

Man lär sig men allt tar sin tid, speciellt att bygga upp kontaktnät.
Vi lämnar resten av personalen
hemma:) sen drar ner lite på öppettider i fysiska butiken.
Lina

Anonym

Låter ju alldeles underbart! Va nyfiken jag blir på nyheten ;-)