torsdag 10 december 2009

Pyssel..

Det har blivit dåligt med julpysslande och fixande i år. Tiden
räcker inte till tyvärr. Bjuder på lite bilder av det lilla vi hunnit göra.
Det är fantastiskt med INTERNET eller hur. Jag har idag kanske mailat
minst 50 ggr med INDIEN bara idag ...tänk er om jag skulle ha ring :)))
Det hade inte funkat så det är fantastiskt detta oumbärliga - eller hur!?
Nya möjligheter öppnas som man inte trodde fanns!
Vi jobbar med vår lilla hemlis som vi tror jättemycket på det är så spännade!


Mycket har hunnits med i veckan.
Biljetter - Indien - Thailand FIXAT
Pass till Viggo - FIXAT
Visum - Indien FIXAT
Skola till barnen på Lanta - FIXAT
Ledig från skolan hemma - FIXAT
Jobbmöten Delhi - BOKADE
Fotostudio Delhi - BOKAD
Boende Lanta - Fixat
+ en miljon andra saker!













Nordljus

9 kommentarer:

Mira

Hej, jag halkade in på bloggen via Sv. inredningsbloggar - och det var ju jättekul, vilken fin blogg!

Låter helt underbart härligt och häftigt att åka till Indien också!

Jag ska gå in och kika i er webbutik nu. Lycka till med förberedelserna inför resan!

Hälsningar/Mira

Anonym

Hej!
VACKERT, stilsäkert och stämningsfullt. Den låååånga tomten på spisen gillar jag skarpt. Spännande med långtripp till Asien. Vi nöjer oss med två veckor i Thailand efter nyår, men det ska blir såååå underbart. Njut och känn er priviligerade som har möjlighet att vara borta längre.
Önskan om en skön och God Jul.
// Lena i Uppsala

becca

Tänk vad lite blommor kan göra för julstämningen, jätte fint!

härligt med er resa, och spännande med ert projekt där nere.

Ha det bra, kram Rebecca.

Unknown

Hej Lina, du glömde en sak på din lista...
Min dotter såg dig nu här om dagen och sa att du hade rasat i vikt. Grattis, skriv lite och inspirera mig med.
Känner man igen dig eller?
Tror bestämt att jag måste åka ut till er i helgen om jag blir fri förkylningen, men det är inte så ofta du står i butiken.
Annelie
radhusochstuga

Nordljus

:)) ja det har blivit några kilon!
Xtravaganza! KANON.
Jobbar hela helgen!
Kram
Lina

Anonym

fina bilder...ha en trevlig resa...god jul då

Anonym

Underbart vackra bilder!

Erika

Hej!
Oj verkar ha fullt upp men låter mycket spännanden med äventyr, om jag förstod rätt :)
Så himla roligt för er!!
Jätte fiiina och då inspirerande bilder..Ni har så himla mycket fint, synd bara att jag är så dålig på att bestämma mig för något...Tihi men lovar jag ska bli bättre...Och då kan jag shoppa loss hos er :)

Ha en fortsatt bra kväll.

Kram Erika

Anonym

Hej hopp! Låter spännande med er resa. Jag har varit där med familjen. påfrestande & underbart samtidigt! passar på att berömma för underbar Web butik där jag finner mycket inspiration!
God Jul Ylva Stålbrandt :o)