fredag 19 februari 2010

Girls weekend!

Grabbarna har åkt på semester till Koh Bulone:)
Ebba och jag valde att stanna hemma och ha en mysig lång tjej helg!
Dels har hon skola måndag & tisdag som hon inte vill missa men
mest för att skulle få vara lite själva. HÄRLIGT! Det har inte hänt
många gånger sedan hon föddes att vi fått vara bara hon och jag!
Grabbarna kommer inte hem förren på tisdag.
Undrar hur de ska klara sig utan oss:)

Vi började eftermiddagen i "vår " pool, skönt vi var helt själva!

Efter att ha suttit och läst vid Easy bar och badat i vågorna (Ebba läste Ligan på Koh lanta & jag Flicka under gatan). Gick vi till en resort vi brukade "tjuvbada" på ifjol:) Man traskar inte direkt in här hela familjen varav en 5 åring...men nu tog vi tillfället i akt då vi var ensamma!
Ljuvligt skön oas med bra pool och resturang http://www.royallanta.com/ Blir nog här imorgon med!


Vi stannade kvar och åt middag i solnedgången - lugnt, mysigt & gott!

1 kommentarer:

Anonym

Sawadee...

Ja, njut så mycket ni bara kan av att vara i detta underbara land där livet är såååå enkelt. Vi var där i januari, men dock bara för två underbara veckor. Visst är det härligt att få vara bara mor-dotter ibland och få ha kvalitetstid - mys... Även om jag förstår att det även innebär en del jobb för er där - så är det få förunnat att kunna ha möjligheten att åka iväg som ni gör och jag unnar er verkligen det. Ni har en fantastisk butik och jag är inne flera gånger i veckan och inspireras.
Njut av tiden och njut av sol, värme, färger och av allt annat landet med stort T har att erbjuda.
Här hemma i Svedala har det i dag snöat hela dagen och varit ca-10 grader hela dagen.

// Lena i Uppsala