lördag 6 februari 2010

LONG BEACH - LOVELY

Idag har vi varit på Long Beach hela dagen. Underbart!
Jag har 100 tals gånger sedan vi åkte hem i mars visualiserat mig gående på
stranden men hög musik i lurarna och sand mellan tårna - ÄNTLIGEN!

Jag kunde ha gått hur länge som helst:)) men Jakob var ute efter att göra samma
sak så efter en timme var det byte och bad med barnen i poolen på
Caurinas istället.


Tyvärr missade jag Micke Persbrandt med en dag....hade ju
inte varit fel att spana på en brunbränd Micke medans man går:))
När vi kom hem var lägenheten nystädad och vi tog en fruksallad på
balkongen. Nu blir det AC på och vila i sängen.

Vi behövde verkligen det här nu känner vi sol, bad och lite ledigt!

Jakob har jobbat 7 dagar i veckan sedan vi kom hem i mars förrutom
10 dgr i Frankrike i höstas...så det var verkligen dags att tanka energi!

Här kommer lite bilder från vårt favorit ställe Hair world
som ligger i Bangkok - Siam Center.
Här gör de allt klippning, manikyr, pedikyr till hela familjen.





Nordljus

1 kommentarer:

Veronique

Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique