måndag 31 maj 2010

Morsdag

Så var min första MORSDAG utan mor till ända....
Tror inte riktigt jag förstått att det alltid kommer att vara så....
Saknaden är enorm!
Som tur är har jag en UNDERBAR familj
som verkligen tog hand om mig på alla sätt och vis.
En fantastisk frukost och en super god 3 rätters middag.
Som avslutning Sex and the City 2 på bio.
Jag tyckte den var superbra, jag fick exakt det jag ville ha
och förväntade mig - 2,5 timmars lättsam underhållning!
Vackra kläder,träffande repliker och bilder som fick en att drömma sig
tillbaka till NEW YORK..
Jag fattar inte riktigt varför man låter en man som
Hans Wiklund  recensera, han är ju inte direkt rätt
målgrupp - eller hur?
Han tyckte redan 2008 att:
Är du kvinna och gillar " Sex and the city"?
Då förtjänar du lägre lön. I allfall
enligt filmkritikern Hans Wiklund
      - Då är man värd halva männens löner,
                                                 inte en krona mer, säger han
                                            
Vad säjer man om det ?



1 kommentarer:

Mojebarn

Blir det bättre än med gräddtårta med jordgubbar. Tror inte det.