måndag 7 juni 2010

Är du nöjd..

Vi håller på att sammanställer POSITIV feedback vi fått under åren.
Vi får glädjande nog massor av positiva mail från kunder vilket
är fantastiskt roligt. Tyvärr har vi varit dåliga på
att spara dessa på ett organiserat vis... 



                                                                     Vill du hjälpa oss?

Vi söker dig som är NÖJD med NORDLJUS
Det kan vara allt från hur sidan ser ut,  leveranser, service ja vad som helst, fysiska
butiken,bemötande - bara du vet!
                         Maila dina upplevelser till oss på info@nordljus.net och glöm INTE                        namn & adress så vi kan skicka dig en FIN present som TACK för hjälpen
                          ( vi förbehåller oss rätten att använda din kommentar på vår hemsida)




VÄRLDENS godaste marmelad Habanero chilli & ginger.
Finns inget godare på ostbrickan!
Äntligen i lager igen!

2 kommentarer:

christines

Då måste jag få skriva detta här också!! ..Att jag mötte min granne ca 5 dagar efter jag hade haft homeparty hos henne igen. Och sa då till henne "att nu har leveransen av Nordljus saker kommit". Hennes förvåning var verkligen stor! Inte negativt utan positivt! Hon aldrig tidigare varit med om att en leverans av homeparty-grejer kommit så snabbt! OCH då MÅSTE tilläggas att min granne är bland de största Homeparty-freake som finns! =) Hon har nog haft de flesta homeparty-företag som finns hemma hos sig! (Måste tilläggas att hon själv sålt för ett kännt plast-låde-homeparty-företag innan också!)Detta kommer jag skryta om länge! Tycker Nordljus ska ta åt sig av berömmet! =)

Nordljus

Åhhh vad glad jag blir Christine!
Härligt! Lycka till i framtiden.
Trevlig Sommar
Lina