torsdag 29 juli 2010

Lite bilder från butiken i Njurunda...


7 kommentarer:

Drömmar & Verklighet

Åh va mycket fint! Kanske är det tur att man bor en bit ifrån er fina butik iallafall.. *ler*
Annars skulle jag nog jämt hänga hos er...*fniss*

Regninga Hälsningar
Cecilia

Unknown

Hade varit som ett barn i en godis affär i din butik, så härligt!
Kram Catta

Tessan

Blir så sugen att åka upp till er och få se allt "live"

kram tessan

Eddan

Jag var faktiskt in i er fina butik i söndags och shoppade lite "småkrafs" ;-). Nästa gång ska jag inte ha man och barn med mig så att jag får gå i lugn och ro :-D!

Sirpa

Oj så fint! Där man skulle vilja gå runt och fynda allt möjligt fint!
Har det bra!
Kram Sirpa

n o r d i n g å r d e n

Åh vilken fin butik ni har Lina!!! Mycket snygga vill-ha-saker! Hoppas shoppingvädret håller i sig: ) Tack för titten av er ljuvliga butik! Mari.

Malin

Åh, man vill ju bara åka dit på direkten!! Gud så mycket fint!