torsdag 29 juli 2010

Lite bilder från butiken i Njurunda...


7 kommentarer:

Drömmar Verklighet

Åh va mycket fint! Kanske är det tur att man bor en bit ifrån er fina butik iallafall.. *ler*
Annars skulle jag nog jämt hänga hos er...*fniss*

Regninga Hälsningar
Cecilia

Magnolia

Hade varit som ett barn i en godis affär i din butik, så härligt!
Kram Catta

Idyll och Inspiration

Blir så sugen att åka upp till er och få se allt "live"

kram tessan

Eddan

Jag var faktiskt in i er fina butik i söndags och shoppade lite "småkrafs" ;-). Nästa gång ska jag inte ha man och barn med mig så att jag får gå i lugn och ro :-D!

Sirpa

Oj så fint! Där man skulle vilja gå runt och fynda allt möjligt fint!
Har det bra!
Kram Sirpa

Nordingården

Åh vilken fin butik ni har Lina!!! Mycket snygga vill-ha-saker! Hoppas shoppingvädret håller i sig: ) Tack för titten av er ljuvliga butik! Mari.

Malin

Åh, man vill ju bara åka dit på direkten!! Gud så mycket fint!