måndag 26 juli 2010

TÄVLING med vinst från du Nord!

Nu kör vi en tävling med vinst från vår egen kollektion du Nord. Vinnaren får den underbara pläden Millésimematchande kuddfodral i valfri färg!


Om du vill vara med & tävla så gör bara följande:

1) Skriv en kommentar här och berätta vilken din favoritvara är från vår kollektion du Nord.
Du hittar alla varor HÄR.

2) Vill du få två lottchanser så vill vi att du länkar hit från din blogg (i höger/vänster kolumn) med valfri bild från vår du Nord-kollektion.

Tävlingen är öppen tom 8 augusti.

Lycka till!

119 kommentarer:

Johanna

Hej! Alla era du Nord-produkter är ljuvliga, men jag kände extra starkt för "Hänge vintage rose", samt den vackra pläden ni lottar ut.

Hem och Lycka

Min favorit är pläden ni lottar ut. Länkar hos mig i högerkanten.

Mia

Lise-Lott

Min favorit är.
Virkad sjal Whitelily, vansinnigt snygg!!

Hem ljuva hem

Inte lätt välja bland alla underbart fina saker, men den fina klockan 1870 Vit- du Nord fastnade jag för och den härliga pläden som ni lottar ut. Länkar från min sida och håller alla tummar och tår :-)
Kram Anneli

Lantligt i smultronbacken

Vill gärna vara med och tävla om den fina pläden samt kuddfodral. 2 lotter för mig då jag har länkat på min blogg.
Favoriten hos mig är ljustakarna EVIAN från du NORD i både vitt och silver, kunde inte bestämma mig för vilken av dem. Fina och ovanliga samt bra pris.

Kram

iNina

Min favoritprodukt måste bli sänglinnen från Beach House!

Jag tycker det är imponerande när man försöker satsa på något helt nytt. Det är tyvärr väldigt många nätbutiker som säljer samma saker nu á la "shabby chic" eller "Fransk lantstil" ;-)

Anonym

Hejsan!!

Tunikan Ester från du NORD
är som för mig gjord
Underbara detaljer med hjärtan och spets som jag gillar mest
Bärare av denna tunika hade gjort min vardag till fest

Hoppas på vinsten i utlottningen av pläden och kuddfodralet! :-)

Bästa hälsningar Pernilla
Pernilla4u@hotmail.com

åsa

Hejsan!!Hela kollektionen är fylld av vackra saker men jag har tittat extra på filten,kuddarna och den fina lampan i fattigmanssilver!!Mvh Åsa Wiklund.(asawiklund3@hotmail.com)

evamar

Jag är gärna med. Länkar i ett inlägg men nöjer mig med en lott. :)

http://evamar.blogg.se/2010/july/plad-mm-8-aug.html

Favorit nr 1 bland favoriterna är Klänning Blanche.

Sirpa

Hej!
Min favorit är Klocka 1870 Vit-du Nord.
Bildlänkar hit från min blogg
(2 lotter).
Pläden är jätte fin så hoppas jag har turen!
Kram Sirpa

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag gillar väska bohem nr 2, en klar favorit efter pläden.

Jag vet inte hur man länker i kolumnen men jag har gjort ett inlägg här

http://molnboanna.blogg.se/2010/july/plad-88.html

info@annakarlsson.se

Sofie

Jag tycker väska bohem no 7 är superfin, den är min favorit efter den helt underbara pläden! Jag länkar från min blogg!

Anonym

åh va mkt fint dte fanns på dom hemsida jag har varit inne i butiken många gånger men hemsida fanns det änu mer fint!:D
jag hittade nåt som jag verkligen som jag fastnade före och det var en väggtavla
denna!

http://www.nordljus.net/se/art/vaggsticker-the-best-way.php

jag tar en lott:)
hade varit så roligt att få ge min älskade mamma denna fina vist i födelse present eftersom hon gillar inrednig eftersom hon är värd nåt sådant fint:)
min mail:mathildaros@hotmail.com

Emeli

Oj så mycket fint. Min favorit är kronan, har spanat in den ett tag.

emeli_falk@hotmail.com

Sandra

Det finns mycket fint där, så har många favoriter.
Men Madonnorna, eller ljusstakar i fatigmanssilver :)

Anonym

kanna blue studio gillade jag bäst. martina_holst@hotmail.com

Anonym

Hej! Jag älskar de söta glasaskarna, Lumeier - du Nord.
Och jag tar gärna en lott. Vinsterna är så fina också.
kram

solig2@gmail.com

Pernilla

Det är inte svårt att få många favoriter bland dessa fina saker men klockan 1870 vit-du Nord är helt klart en favorit & även de fina ljusstakarna i fattigmansilver.
Pläden och kudden är underbara!
Hoppas på tur:)

pernilla.palmqvist@hotmail.se

Kari

Så mye fint! :-)
Min favoritt må bli Klocka 1870 Vit- du Nord Artikelnummer: GC-12232W.

Jeg tar ett lodd og håper på tur!

Kari :-)

Skogslyckan

Jag gillar Smilla serien med sina bleka gammaldags rosor, och även naturligtvis den vackra pläden ni lottar ut. Länkar från min blogg och kniper 2 lotter.
MVH
Pia i Ateljé Skogslyckan

Anonym

Alla produkter är härliga och jag gillar vinsten som utlottas, men den underbara bordslampan fastnade jag också för. Och vill väldigt gärna deltaga i lotteriet :-)

viveca.hindersson@pp.inet.fi

Min värld...

Åh, det finns ju så många fantastiskt vackra saker som man skulle vilja lägga vantarna på men några av favoriterna är nog bland annat den härliga tunikan "Ester" och den finfina klockan "1870 Vit".
Sen är ju givetvis flera av de härliga ljusstakarna i fattigmanssilver hett eftertraktade :)
Vill ju gärna också ha den fina pläden att vira runt sig när höststormarna kommer!
//Frida
"min värld"

Min värld...

Ja, just det ja, glömde ju säga att jag länkar givetvis från bloggen! :)
//Frida

Unknown

Min favorit är pläden som ser hur mysig och härlig ut som helst...Ha en toppendag..Kram/Annelie

Anonym

Virkad sjal Whitelily är helt klart min favorit, den är helt fantastisk!
mathilda
annamathildaeriksson@hotmail.com

bakom berget

Vilken härlig utlottning du har! Jag vill gärna vara med. Min favorit är, den vita klockan. Åhh, så fin! Jag tar alltså två lotter. Länkar inne på min blogg.
Ha en fin dag! Kram Åsa.

Vita huset 28

Vilken bra utlottning vill gärna var med, länkar i högerkolumnen så 2 lotter tack.
Finns massor av fint o välja på men min favorit är lampan "kotte" i fattigmanssilver o pläden ni lottar ut. Sååå fina.
Ha en bra dag, kramar Camilla

Jord under naglarna

Vilken underbar utlottning!

Mina favoriter är just den pläden som lottas ut (hoppas, hoppas) och väskan Vintage X, men det finns otroligt mycket fint i Du Nord-serien!

Jag har länkat till tävlingen på min blogg!

AnnapåGrönkulla

Vilken fantastiskt fin tävling! Förutom pladen som lottas ut så är min favorit klänningen som heter Blanche (jag är nog lite för tjock för den men fin är den!). Har länkat i den högra kolumnen på min blogg också. Nu håller jag alla båda tummarna för vinst ;0)

Lisas torp

Vilka fina priser! Jag är gärna med och tävlar om pläden och kudden och jag länkar också i min blogg!
LIsa

Fröken Piff

Hej! Vilka fina priser, klart jag måste vara med och tävla:)

Jag har letat efter en väggklocka i zink så länge nu så gissa om jag blev glad när den dök upp bland produkterna?! Helt klart en av favoriterna:)

Länkar hit och hoppas på mycket tur!

Kram Charlotte

Arcturasidyll

Oj vilka fina priser i denna utlottning. Verkligen en ljuvlig pläd=) .

En av mina favoriter av dessa saker är -Tunikan Mare. Den är så söt. Men det finns såklart fler favoriter bland alla fina saker...
Jag nöjer mig med en lott denna gång & nu håller jag mina tummar hårt!!

Måste nog besöka butiken vid nästa Sundsvallsbesök, vi kommer snart ner då vi behöver gå på IKEA;-)

/Cissi (från Östersund)

christines

Får väl prova min chans....
Pläden är underbar! Och skulle passa perfekt i min vita nymålade gungstol som ska stå vårt nya lilla hus, snart! Men jag har även siktat in mig på den underbara silverbrickan La Rocque! HELT UNDERBART! Jag blev förälskad í det enkla med ändå smakfulla mönstret på den!
Ha en underbar dag!

Anonym

En favorit blev denna: http://www.nordljus.net/se/art/vagghylla-star-kids-concept.php Perfekt för alla hårsnoddar & armband m.m som ungarna heeeela tiden har bort. ;)

mansondust@gmail.com

MansonDust

Det var jag i förra kommentaren ! Som länkade till: http://www.nordljus.net/se/art/vagghylla-star-kids-concept.php

Glömde skriva in mitt namn. ;D

Stina

Oj - har många favoriter, men just u är det Krona i zink som jag är så glad att jag hittade hos er nu!!!

KRAm Stina
fladdor@gmail.com

Unknown

mmm svårt, nej föresten, min absoluta favorit är pläden eftersom jag är en "plädoman":)
Jag vill gärna vara med och länkar såklart!
Kram Anna

Jen

Vill gärna vara med i tävlingen om den vackra filten.
Oj det fanns mycket fint hos er, men klockan Country love, var verkligen fin.

Ha det gott Kram Jen

A House With A View

Åh vilken supervacker pläd!! Hoppas verklien på tur i utlottningen och deltar med min kommentar här! Tänk att få ha en så fin pläd soffan nu till hösten - så tjusigt!! Svårt att ta ut en favorit bland så mycket vackert i nätbutiken... Väljer dock väggklockan Ellicott - superfin - och skulle passa så bra i mitt kök!

Kramizar o ha en bra dag!

aka

Malin - Ebbas änglar

Svårt att välja, det är så himla mycket fint! Men jag tycker att Klocka 1870 Zink, är superfin. Skulle jag vilja ha i köket =)

Länkar förstås på min blogg med bild till eran fina tävling.

Ha det fint.
Mvh Malin

M

Hei,
jeg vil bli med! Jeg liker det turkise flyet...og hekleteppene...
Stor klem, M
http://bloggedamer40pluss.blogspot.com

Linda

Jag vill gärna ha en chans att vinna.
Jag behöver fler brickor så min favorit just nu blir Bricka Country

Jennie

Hej!!
Jag är gärna med och tävlar.
Min favorit är Örhängen Vintage Heart.
Har länkat från min blogg.

Lillan

Jag vill jättegärna vara med och tävla.

Min favorit i du Nord kollektionen är Klänning Blanche. Jättesomrig och fin.

Jag har även tipsat här http://lillalillan-lillan.blogspot.com/2010/07/plad-fran-du-nordkollektionen-88.html

Hoppas på tur.

/Lillan
lilla_lillan@home.se

Stina

Jag gillar de flesta av de där produkterna. Men den där pläden känner jag lite extra för.;-) Kram Stina

Mattias

Hej! Jag är med såklart och länkar också i ett inlägg (om det inte räknas så tar jag en lott)på: http://villduvinna.blogg.se/2010/july/plad-mm-8-aug.html


Min favorit är lampan kotte eller just pläden som lottas ut! Håller tummarna! Ha det gott så länge!

Mattias (mr22ga@hotmail.com

LIVS LYST

Så mange fine ting dere hadde i butikken deres!!

Jeg hadde tilfelle ønsket meg et pledd i den beige fargen.

Trekker hermed 1 lodd!
Liv ;O)

Mia

Hej!

Vilka fin färg det var på pläden och kuddfodralet: lila, så ljuvligt!

Helt ljuvliga produkter ni har men jag gillar ju glaskupor =) Så min favorit blir glaskupan med Carpe Diem!

Vet ej hur man länkar till er från högersplaten så jag skrev ett inlägg och länkade till er, hoppas det är okej?!

//Mia

Susanne

Hej,har kikat runt och det är inte så lätt att välja en sak.men jag fastnade för
Hissgardin gammaldags - linne - Svanefors..
Den tyckte jag väldigt mycket om :)
Jag länkar hos mig och hoppas på tur..Susanne

n o r d i n g å r d e n

Heja Lina, skitsnygga grejer fr er egen kollektion, pläden och kudden, vilka fina priser!!! Mari.

OlgaA

Nähä... det är HELT omöjligt att nämna EN vara.... först tänkte jag - okej, den KOTTE lampa - min favo, sen kom det kuddfodral - perfekt, sen pläd - ännu mer, sen började berlocker och tunikor..... SUCK OCH T
GRÅT jag kan inte välja!!!!! :(

men jag hoppas ändå att jag har chans att vinna! och länkat har jag gjort ;)

kram/Olg@

Birgitte

De har så mange fine varer, men min farvorit er denne fine plaid som udloddes her. Jeg tager straks 2 lodder og krydser fingre. ;-)
Klem. Birgitte

Anonym

vad fina. jag vill gärna vinna. om favorit är "Tunika Mare - du NORD" otroligt fin!!

mail: litenmentuff@live.com

ha det fint kram Lillan

Unknown

Åh så bra utlottning, dock verkar min bloggsida krångla lite med länkar och gadget så det får tyvärr bli en lott denna gång, min favvo vara är så klart den virkade pläd Millésime du NORD
KRAM Petra

Unknown

Allt från du Nord är fint tycker jag men pläden du lottar ut är definitivt min favorit, jätte vacker.
Har länkat till er oxå, med bild, hade er redan i blogglistan =).

Hoppas hoppas!
Varma sommarkramar Catta

Anonym

Lätt som en plätt!
Min favvo är -Väska L´roc No 1- du NORD- Därför att du behöver inte fundera på vad du har för kläder på dej för det är iallafall bara väskan folk lägger märke till- jääättesnygg!
Mvh Inger

rustik charm

Å klart man vill vara med o tävla:) Länkar med bild i bloggen.

Det är så mycket fin ni har men just pläden ni lottar ut och lampan "kotten" gillar jag nog bäst:)

Kram Kristina

Carita

Min favorit blev den virkade pläden. Grymt snygg!
Länkar: http://turkost.blogspot.com/.
I vänstermenyn finns de en länk. Bilden är länkad :)

Mvh, Carita
turkost@gmail.com

Textilia

Vita kläder med spets känns alltid rätt men min favorit är nog ändå "Muffinskupan". Möjligen kan det bli en beställning när jag övertygat maken om att vi har ett starkt behov av en sådan.....

Åsa

Nästan allt faller mej bra i smaken, förutom pläden fastande jag för zinkklockan! Älskar zink och den skulle passa bra i mitt kök :) Länkar till min blogg oxå, hoppas på tur nu!! //Åsa

care69

Jag är gärna med!
Min favorit är: http://www.nordljus.net/se/art/halsband-slip-nordljus.php

Har länkat i ett inlägg, vet inte hur jag lägger en bildlänk:
http://care69.blogspot.com/2010/07/8-juli-vinn-pladen-millesime-matchande.html

Josefine

Hej Nordljus!

Jag skulle verkligen bli supergla´om jag vann pläden och dte matchande kuddfodralet. För det är nämnligen så att det skulle bli en perfekt present till min mamma som jag älskar så mycket. Jag vill visa henne att hon är älskvärd och hon älskar eran hemsida. Hon brukar sitta och bara scrolla igenom hemsidan och få många fantastiska ideér. Så snälla, det vore fantastiskt om jag vann och kunde ge detta till min mamma! :D

Min favorit här på nordljus är era gulliga träskyltar med en liten sliten toutch!
Denna är nog favoriten:
GOD NATT MIN SKATT hjärta - Different Design
Artikelnummer: 1248

Får hoppas på det bästa alltså :D


Har länkat på min blogg:
www.fashionandnails.blogg.se

Josefine

*det

(Felstavning i kommentaren över)

Karma

Jeg synes lanternen i zink er kjempe fin. Og ikke minst pleddet dere lodder ut. Jeg tar gjerne to lodd og krysser fingerne :)

catarinah

Synd att man måste begränsa sig...
Lykta Maya du Nord för den charmiga pumpaformen, den måste vara fantastiskt vacker när den är tänd.
Hoppas hoppas på att vinna!!!

Spacegirl

Min favoritprodukt är alla fina saker till scrapbooking, pappersrosorna t ex :-)
Jag tar en lott
Spacegirl_@spray.se

Ellinor

Oj, jag skulle nog säga att pläden är min favorit. Eller lampan i fattigmassilver.
Jag länkar till tävlingen och vill därför ha två lotter!
Ellinor

bokstickan

Många fina saker att välja på, men pläden är nog min favorit! På andraplats kommer väskan Bohem. Jag länkar från min blogg och satsar därför på två lotter.

Helena

Allt är ju så fint! Svårt att välja men lykthusen blev en favorit. :) Jag länkar i vänsterspalten i min blogg.

Anna

Åh, vilken ljuvlig pläd! Det fanns otroligt mycket fint men en favorit är Topp White Chic - du NORD. Ljuvlig!

Må gott!

Anonym

Är gärna med och tävlar om den fina pläden! Min favoritprodukt är Bordslampa zink - Bloomingville. /Kristin (hakr0003@student.umu.se)

Elisabeths Borg

Hei
Jeg er gjerne med. Det er så mange fine ting så jeg klarer ikke velge. Lamper i fattigmansølv, mattor, sepel osv.

ha en fin weekend

Kram från Elisabeth

Anonym

Hej!
Jag förälskade mig i fattigmansilver lampan, Kotten...Men givetvis var ju pläden och kudden som ni lottar ut fantastiska så jag prövar och tar gärna en lott. Tack!
Linda
(linda.thorstensson@bredband.net)

Jonas

Vi gillar starkt Virkad pläd Millésime du NORD som är den ni lottar ut :)

Märta

Har många favoritsaker i butiken, tänk om min plånbok hade varit lite fetare. En klar favorit är fattigmansilverlampa Kotte och pläden som lottas ut är ju så fin. Jag vill gärna ta två lotter så jag länkar också.
Märta

Mariette

Hej!
Ni har ju jättefina saker, alltihop! Men jag fastnade för det fina kuddfodralet- ett sådant som man skulle vilja sno ihop själv men aldrig har riktigt tid: Virkat kuddfodral Millésime - du NORD. Sedan är ju varorna ni lottar ut väldigt fina förstås./ Mettan

Mariette

Glömde skriva att jag länkar till er-med tanke på lotterna :)

finnkids

Deltar gärna i er fina tävling! Den virkade pläden ni lottar ut är min favorit! Fikabrickan är också väldigt väldigt snygg! Här återkommer jag troligen! Länkar på min blogg, 2 lotter till mig!

Anonym

Jättefina saker , mycket svårt att välja .Men första tanken är bäst , så det måste bli klockan 1870 vit-du nord.

AK

Hej! Är gärna med och tävlar, förutom dem fina pläden som man kan vinna så tyckte jag om citruspressen i glas. Länkar hos mig och hoppas på tur.

Maria

Vad många fina saker ni säljer! Jag föll för alla väskorna och speciellt för Väska Vintage X du Nord. Naturligtvis är pläden ni lottar ut också helt underbart fantastisk!
Jag vill vara med på 2 lotter och länkar till er tävling från min sida! Hälsn Maria

Moa

Håller ju med alla andra som skriver att ni har så himla mycket fint, svårt att välja men brickborden är ju klara favoriter eftersom jag gärna vill ha ett, den lilla bolerojackan var söt och filten som lottas ut är ju hur fin som helst också.. Nu har jag länkat i min högerspalt oxå så nu väntar jag med spänning på dragningen.. kram/Moa

Anonym

Vill gärna delta i er härliga tävling och tycker de enkla men ljuvliga örhängena "Turkos" är ena riktiga favoriter :)

Maria Ö
hatti_fnatti@hotmail.com

Madicken

Jag gillar verkligen den lila pläden som ni lottar ut! Men det fanns massor av fint på websidan... Jag kommer att återvända snart!

Länkar på min blogg!
Kram!

Outi

Hela kollektionen är ju underbar! Min absoluta favorit är dock pläden Millésime. Så otroligt vacker!!!

Har länkat från min blogg http://anvantonytt.blogspot.com/ och håller tummarna hårt.

Kram, Outi

Anonym

Hej Nordljus!

Vilken kollektion! Me like...
Pläden Millésime får min röst, så vacker! Fortsätt med ert goda jobb!
kram Kristiina

krieppola@spray.se

Pernilla

Lyktan Carpe Diem är en av favoriterna. Svårt att välja då det finns så Mycket fint.
Lyktan är på topp för den är så enkel, stilig och passar överallt.
Har lagt upp Bild och text till höger i min blogg.

Unknown

Jag vill vara med, jag vill vara med!!
Min favoritvara är helt klart lampan i fattigmanssilver! Jag skulle vilja ha 3 st sådana i vårt enorma vardagsrumsfönster för att ljusa upp mörkret när det kommer!

Och jag har så klart länkat från min blogg, så dubbla lotter till mig, tack!

Ha en fortsatt härlig sommar!
Kram ia

softgrey

Oh ja, visst vill jag vinna en fin pläd och kudde. De kan till och med vara bland favoriterna efter det härliga quiltade överkastet med rosor på.

Hälsningar

Anette

softgrey@shabbychickort.se

Amanda Sverre

Hej! Min stora favorit är den fina pläden som ni lottar ut men också den fina tunikan Ester. Jag länkar från mig.

Mvh Amanda

Anonym

För att riktigt vara insmickrande säger jag att min favorit är pläden som är till utlottning.
Den ÄR helt fantastisk som så många av andra varor
Hälsar
Lena i Kalmar

lena.idbrant@telia.com

Katarina

Min favorit är kottelampan, för en sådan har jag i mitt fönster.
mvh
katarina.hammarstrom@telia.com

Anonym

Jag bara älskar Halsbandet Story!! Men även de virkade plädarna, hoppas på vinst...
Mvh
charlotte_a_nilsson@hotmail.com

Cajsas Faster

Hej, jag är gärna med och tävlar. Tycker filten och kudden i den ljuslila färgen är supersnygga, men det mesta ser fint ut... En lampa i fattigmanssilver skulle jag också rösta på!
Hälsn Marie

Anki

Hejsan!

Jag gillar faktiskt den virkade pläden mest hade önskat den i vitt :)

Toppen saker ni har!

Mvh Anki i Ystad
www.ljuvligtvitt.blogspot.com

Desireé

Hej! Åh vad svårt att välja någon speciell vara från ert egna märke, när man vill ha alla!! Men jag fastnaed lite extra för den sexkantiga lyktan cream som skulle passa så bra i vår sommarstuga :)

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar! Min favorit är halsbandet Smokey.

Cecilia

Några av mina favoriter är naturligtvis den underbara pläden och kudden.Skulle just till att beställa när jag såg att man kunde vara med och tävla,så jag gör ett försök och hoppas på tur.
Tack för insperationen som Er sida ger. Nu ska jag fortsätta titta för att sedan ha beslutsvånda innan jag kommer till skott och handlar....

bakformen

Hejsan, det var inte lätt att välja ut en favorit bland så mycket tilltalande produkter. Eftersom jag har ett stort bakintresse och saknar en kakkupa Muffin med fat så blev det favoriten nr. 1. Hittade också ett mycket snyggt svart Läderarmband -Go ahead - Björg som också föll mej i smaken.
Nu hoppas jag på att turen är med mej i denna trevliga tävling.
Har ingen egen blogg.

Sommarhälsningar Pia
bakformen@gmail.com

ANNIKA

Pläden är helt klart min favorit och det finns massor av annat som man vill ha....
Hoppas nu på lyckan att vinna en underbar pläd och kuddfodral i samma nyans.
kramar
gustafsson.57@hotmail.com

Annies Blå

Hej! Alla saker är så fina, men min absoluta favorit är vita klockan "1870" :).

Jag länkar från min blogg!

:)/Annie

Felix

Vilken härlig pläd och kudde som ni lottar ut! Pläden är helt klart favoriten, men det fanns många fina saker i kollektionen! Hoppas på tur i dragningen, för den här pläden skulle jag gärna vilja ha framåt höstkanten... Jag länkar från min blogg, så det blir två lotter.

Sommarhälsningar
Elisabet

Lena/isklockan

Hej!

Vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Jag har länkat på min blogg.

Väldigt svårt att finna nån favorit MEN jag blir extra förtjust i väggdekoren i form av sked gaffel och kniv. Kanon fina . Lena/isis

Livsnjutaren

Jag vill gärna vara med, länkar från min blogg. Min favorit är Kappa/tunikan Vintage Eau x2-du Nord

Livsnjutaren

Jag vet inte hur man länkar,har jag gjort rätt? lär mig annars.

Tove

Hej!

Förutom den ljuvliga pläden (som jag så gärna skulle mysa med i soffan) är min favorit det vita ljushuset med hjärta på!

Hoppas på tur i utlottningen!

Hälsningar / Tove

Tove

Hej igen!

Glömde visst ange min mailadress i kommentaren - den är:

tovenius@bredband.net

becca

Hejsan!
Får man vara med i denna tävling fast man vann den förra?
I såfall är mina favoriter kottelampan och den vita klockan.

Ha en bra dag, kram Rebecca.

Växthusmadam

Vill gärna vara med och pröva lyckan, pläden är HELT fantastisk!!!
Pläden blev en storfavorit även efter genomtittandet av alla fina produkter, och även de kiltade överkasten med rosor!
Jag länkar på min blogg så att jag har två härliga chanser!
Fortsatt skön sommar önskar Växthusmadam

Susanne

Hej! Klart jag vill vara med i utlottningen. Min absoluta favorit är just pläden som lottas ut. Jag länkar för att delta med två lotter. Hälsningar / Susanne

Kristin

Jag är med!!! Nordljus är den bästa hemsidan som finns, beskriver EXAKT den stilen som jag suktar efter här hemma. Pläden och kuddfodralet är alldeles ljuvligt!

KRUMELEJ

Detta vill jag inte missa. Tänk om jag skulle ha sådan tur att jag skulle vinna.....vilken födelsedagspresent :D. Favoriten är den underbara pläden på bilden. Jag länkar från min blogg.

Anonym

De vita stolsöverdraget med volang är som en dröm för mej.
Hoppas på tur för att piffa till det nu vita ny målade sovrummet.
Katha

Katharina,petersson@edunorrkoping.se

Ljuva HEMligheter

Pläden ni lottar ut är en klar favorit! Jag tycker också mycket om tunikorna - så fina! Länkar från mig.
Kram Lotta

Ljuva HEMligheter

Pläden ni lottar ut är en klar favorit! Jag tycker också mycket om tunikorna - så fina! Länkar från mig.
Kram Lotta

Unknown

Vilken underbar shop!
Jag ville ha allt här!!
Men jag fastnade speciellt för den somriga textilväskan "Sofu", eller var det "Sofo" i patchwork.Jag älskar olika slags textilväskor och mycket färg! Sen är det du lottar ut helt ljuvligt så det är en favorit det också.Jag tar gärna 2 lotter tack!
Nu får jag hålla tummarna....:-)
Ha en skön fortsättning på helgen och en trevlig sommar för övrigt!
//Kram Karin

Ann

Hejsan..

Har alltid varit storm förtjust i era underbara saker. Men älskar nog mest kläderna och underbara pläden........

Du hittar min länk till dig på:
http://www.blogger.com/home

Mvh Ann

Vårt hem på landet

Hej!
Jag älskar alla era produkter i fattigmanssilver och speciellt 'Kotte'. Den är bara såå fin!

Länkar självklart!

//Emma

Annas Lycka

Ojdå.....sista sekunden??? Kan aldrig betyda tur....JAg försöker i alla fall. Mina favoriter är ljusstakar i fattigmanssilver, skall klicka hem några av dom strax. Sen är ju de virkade kuddarna bedårande fina. Som vanligt gillar jag massor.

Ha en fin vecka nu! så håller jag tummarna. Kram Anna