fredag 23 juli 2010

Vill ha allt!

Känns otroligt skönt att de jag valt ut till vårt
du Nord sortiment är saker
som jag vill ha i mitt hem.
De är ju snart 1 ÅR sedan
urvalsprocessen började.
Jag känner att jag vill ha in
ALLT i hemmet.
Började idag med en ny stor
silverbricka den största som är 68 cm i diameter.
sen fyllde jag den med vackra detaljer 
flera nya vaser och ljusstakar, nya kronan
och lite gamla favoriter som kronärtskockan från
franska Cote Table -ska ta en ny leverans från dem i höst!

Våra fuskorkideer fick nya krukor av i samma serie
om brickorna, rejäla och vackert ovala med mönster.
Till sist de underbara PLÄDAR i virkat.
Tillverkas faktiskt på samma fabrik som
GREEN GATE tillverkar sina så det är
av högsta kvalite, till det matchande KUDDAR

4 kommentarer:

Unknown

Underbara fattigmanssilver.. visst tröttnar man aldrig..
Jätte fin blogg och butik!

Somriga hälsningar Catta

Sirpa

Hej Lina!
Helt underbara saker!
Har det bra!
Kram Sirpa

Unknown

Verkligen jättefint...Ha en mysig kväll...Kram/Annelie

Hem ljuva hem

Då har du snart butiken hemma..hihi..Jättevackra saker så förstår dig. skulle nog gjort likadant om jag sett allt det fina så nära.
Ha en skön fortsättning på sommaren.
kram Anneli