torsdag 19 augusti 2010

Feber & Jobb..

Nu är vi kommit hem från Stockolm. Oturligt nog hade jag feber natten innan och jag proppade
mig full med tabletter och så körde vi 40 mil, gick på mässan hela dagen.
Massor av nya REPEAT kläder köpte in, vi tog även in lite från KAFFE  & S
UMMUM.

Vi var klar hos trevliga Regina & Lotta på BRANTING kl 19 på kvällen ....sen var jag helt slut.
Vet knappt hur Jakob
fick mig till hotellet. Orkade inte gå ut och äta så det blev STORY burgare
i sängen  sedan  sova !


STORY är ett super snyggt mindre hotell på STUREPLAN jag kan rekommendera.


Igår var vi bokade hos super trevliga Thomas på CHILLNORWAY kl 10 så det var bara att
bita ihop och  tugga i sig tabletter. Köpte in mycket snyggt som kommer Jan/feb/mars hos honom.

Roligt för nu är det bara hos NORDLJUS man kommer att hitta CHILLNORWAY i SUNDSVALLS området! Han är petig i sitt urval av butiker och han vill inte att det ska var fler på samma ort
vilket vi tackar och tar emot :))

Tillbaka till JÄRLA och lite mer inköp hos LISE SANDAHL  klicka på länken så kan du se
mycket av det som kommer i oktober! Jättefina kläder! Även här blir i ensamma i Sundsvallsområdet!

En annan favorit som vi hittade var
EUROPEAN CULTURE underbar italiensk kvalite i härligt
sand & milda rosa plagg! Snyggare i verkligheten är  på deras sida...italienare kanske inte är världsbäst på
att styla som vi i norden vill ha det... Jag ville i allafall ha ALLT i min garderob!

Sen blev blev det lite annat småplock också lite franska kläder och snygga skinnhandskar och tillbehör.

Nu ska jag försöka beta av lite maila innan jag lägger mig en stund med mitt huvud som känns som 2...


2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n

Så mycket snygga kläder du tar in, kul att få känna sig ensam om dem också i Sundsvallstrakten. Och vilken läckert hotell, ett jättebra tips, tack för det, krya på dig nu! Mari.

Susanne

Vilken otur och vad tråkigt att du inte var frisk : ( men det verkar ändå som om du hann med det du skulle : ) Krya på dig! Kram / Susanne