tisdag 31 augusti 2010

Resetips!

Av alla platser jag besökt i värden är det här den vackraste!
Jakob och jag hade jobbat på en kappsegelbåt mellan Venezuela och St. Martin
VÄSTINDIEN och var på väg för att möta vänner på Trinidad där vi skulle
ha ett eget lag i karnevalståget.

Vi mellan landade på ön ANTIGUA och bodde

jätte enkelt inne i stan. På dagen kunde man ta bussen eller lifta till stranden
och vi hamnade här på Darkwood beach. Inget vatten i världen kan vara klarare!

Fantastiskt vackert och inga solstolar eller massa turist grejer. Till min glädje då
jag fick för mig att googla "darkwood beach Antigua" nu så ser det likadant ut!

Ja hit skulle man ju vilja åka tillbaka...tyvärr är det nog lite för dyrt för oss:-(
men någon gång kanske...
Hittade ett snyggt hus att hyra iaf om man vinner på LOTTO!
Klicka HÄR


 

5 kommentarer:

Sirpa

Hej Lina!
Jag förstår bra om du skulle vilja åka dit igen! Det är ju himla fint där!
Ha en fin kväll!
Kram Sirpa

n o r d i n g å r d e n

Oj, vilket ställe!!! Man vill ju bara slänga sig i vattnet när man ser det, jag var på en helt öde ö i Fiiji en gång, påminner lite om det, klart, varmt, turkost vatten ..ingen dålig lgh ni hade i Thailand heller! Mari.

Nina

såg riktigt härligt ut!

A House With A View

Wow vilka fina bilder... Förstår att ni längtar tillbaka dit...

Stora kramizen från aka

Anonym

Vad hände med utlottningen av klockan? Vemvann???!!!