torsdag 16 december 2010

BOKAT

Äntligen börjar det dra ihop sig..snart är det bara en månad kvar
tills vi åker. Just nu är det ett starkt målbildstänkade som driver
mig framåt, är rätt trött faktiskt. 2010 har inte varit någon klackspar direkt....

Extra roligt är att lillasyrran hänger med 2 veckor från början
med sin yngsta son -VIGGO´S bästa kompis - blir toppen!
Idag har vi iallafall samlat ihop oss fyllt i visumansökningar, fixat med foton till det,
bokat flyg för vår visarun (man måste resa ut ur landet för att förlänga sitt visum)
och sedan det bästa HOTELL!

Min paradgren - jag ÄLSKAR att bo på fina hotell äta underbar frukostbuffe sova
i sköna dyra lakan och få det städat på rummet :))

Det blir en sväng till KUALA LUMPUR i mars, jättelänge sedan vi var där.
TRADERS HOTEL - Ett Shangri-la Hotell kan ju aldrig bli fel så det blev det.
Här ska vi sitta i SKYBAREN Jacke & Jag och dricka drinkar när barnen
gått och lagt sig...................



1 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n

Vilket ställe! Verkligen ngt att se fram emot för er när julruschen är över! Så snygga kläder du tar in, den med knappar föll jag handlöst för! Ha en mysig sista advent, glöm inte ta 5 min med en glögg el så:) Mari.