onsdag 29 december 2010

RESETIPS

Om ni vill åka någon annanstans än till ASIEN
kan jag rekommendera MEXICO. För drygt 10 år sedan
reste jag och min älskade mamma runt på Yucatan halvön i 6 veckor.
Vi var på  Isla Muljeres ,Chitchen Itza Maya Pyramid, Playa del Carmen,
Tulum
(bilden nedan är därifrån) och flera andra platser.
Favorit av dessa var Isla Mujeres en underbar ö!
Nu var det ju ett slag sedan och mycket kan ha ändrats...men jag skulle gärna åka tillbaka!

Imorgon åker vi till min pappas går i Uppland och firar Nyår och Viggos 6 årsdag.
Det blir roligt att träffa mina "låtsas"syskon som är hemma på besök från TOKYO och USA!

GOD FORTSÄTTNING & GOTT NYTT ÅR!



1 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n

Å vilken strand! Hoppas du kryat på dig så du kan fira nyåret i Uppland, sen bär det väl i väg söderut.... tack för i år och ett riktigt Gott Nytt 2011 önskar jag dig Lina med familj! Mari.