onsdag 5 januari 2011

L U C K Y L I N A

Nu är det bestämt!
Namnet på vårt nya klädmärke!
LUCKY LINA
Tro det eller men det var faktiskt makens förslag.
                                       Min första reaktion var NEJ!!GUD VAD TÖNTIGT!!
                och jag har inte direkt kännt mig LUCKY senaste året
                                Sen smälte vi det och diskuterade det med folk runt oss och kom
                                                  fram till att det faktiskt var en rätt bra ide.


                                        Positvt, lite annorlunda, målar inte in oss i ett fack,
                                 lätt att komma ihåg, en anknytning till mig, ledigt varumärke,
                                                lediga domäner och så föll det på plats.
                           Idag gick första ordern iväg till KINA på 3 olika sjalmodeller som ska
                             produceras vilket tar 1-2 par månader beroende på hur det flyter.
                                      SPÄNNANDE! Så får man se var det leder...
.
                             Vinnare i tävlingen blev Franciska Munck-Johansen Akershus, Norway
                                                 med BLOGGEN Franciskas Vakre Verden 
                                   Grattis till Klocka & Överraskning -maila oss din adress!


                                      Tack allihop för inspirerande tankar och ideer!







4 kommentarer:

♥ Fyra årstider

Hej
Kanon namn som sätter sig.
Kram Lotta

Hanna

Jag passar på att säga hej när jag ändå är här och vill samtidigt tipsa om min blogg som du hittar på http://wordsbyme.se. Där kan du se mina senaste tavlor, läsa om mitt 2010, mina senaste shoppingfynd osv.. Ha en trevlig dag!

Franciskas Vakre Verden

Hei Lina

Så utrolig hyggelig!!! Nå ble jeg kjempeglad!

Og for et flott navn!

Det må jo bringe lykke!

Sender deg adresse på mail!

Ønsker deg alt godt med det nye prosjektet ditt! Gleder meg til å følge deg videre!

Beste hilsen

Franciska :-)

Miss0 - svensk tjej i Oslo

Låter som ett utmärkt namn på ert nya klädesmärke. Har inte varit inom eran webshop innan men wow, så mycket fint!

Och ja, jag är väldigt avis på er som återigen drar ner till Thailand. Jag var där för första gången (och enda hittills) för ca ett år sen och det var otroligt. Gillar Thailand mer än Mauritius faktiskt.

Hälsningar, Sanna i Oslo