torsdag 17 februari 2011

Sovrum

Idag har vi hunnit med en sväng till Central i Phuket Town
Är nog bästa shoppingstället här tycker jag.
Blev ett par kassar och såklart glass på Swensens.

I morgon blir det Bang Tao stranden på dagen.
Kl 17 00 har Ebba och jag bokat varsin häst för då ska
vi ut och rida på stranden - det blir härligt!
Avslutar dagen med en husvisning på kvällen.
Vi är sugna på att byta boende sista månaden för att testa ett
annat område så man vet lite mer vart man vill bo
nästa är. Står mellan 2 hus ett nämare civilisationen eller
ett brevid skolan.....Trodde nog att det skulle vara enklare
att hitta nått nu senare på säsongen  men det är rätt tufft
att hitta nått bra till hyfsat pris.

Här kommer lite bilder från vårt sovrum nu.
Det först jag gör är alltid att shoppa lite blommor :)
Blir så mycket finare & hemtrevligare då tycker jag.
Hela väggarna går att skjuta undan och 2 meter från min fotända
växer det bananplantor fyllda med bananklasar.
Då är det som att ligga mitt i trädgården här uppe i lägenheten:)






2 kommentarer:

Hjem Kära Hjem/ Anna

Ikke noe æsj-bæsj der nei!
Lycka till med vivningen!
Klem Anna

Unknown

Hej

Blommor piggar upp också.

Ha en trevlig helg