måndag 7 februari 2011

Sparris till lunch

Idag är det jobb jobb jobb som gäller!
                                      Började dagen med 45 min powerwalk på stranden
                                            och sedan massor av frukt och mynta vatten.
Idag börjar jag med du Nord´s kollektion för 2011!!
Första genomgången och rensningen.....blir några tusen bilder
att titta på för att sedan forma om det man vill av dessa, det är
                                   några veckors jobb nu med detta, jag hoppas jag är klar till
vi åker på sportlov i slutet på februari om allt flyter.
Sedan ska allt produceras och skickas så i Maj/juni
borde det kunna komma till Sverige.

Det är så fantastiskt roligt att så många gillar du Nord´s
                                    sortiment det är faktiskt det märke vi sålt mest av 2010!!!

Första provplaggen av LUCKY LINA är under
  produktion så får man hoppas på att det blir som man tänkt...hade
                                   hoppats på att jag skulle slippa åka över till INDIEN men
                                              vi får se...kanske kommer det att behövas.
Tur att jag har A och hans fru på plats som styr upp allt åt oss på bästa sätt.
His my guy! Sen är det ju alltid svårt att få någon att förstå
de bilder man har i sitt eget huvud :)) Speciellt i mitt där det kryllar
av olika ideer som ständigt ändras.
Är så skönt att sitta här och göra detta är så otroligt mycket
                                           kreativare i den här miljön....... I LOVE IT!!!


Här får ni lite bilder på min nya favorit!
Små söta tunna sparrisar - Ljuvligt goda stekta med lite olivolja & limesalt.


0 kommentarer: