onsdag 30 mars 2011

CLOUD69

Sällan faller jag så mycket för någon "nyhet" i
smyckesvärlden som jag gjort för CLOUD69

Jag älskar kombinationen av vackert - coolt
och samtidigt ett riktigt och personligt budskap.

Tim Jakobsson som designar och tillverkar dem
bor i Kamala större delen av året och är hemma i
Sverige på somrarna. Vi bor faktiskt i samma område
och hon är en supertrevlig kvinna vilket gör det extra roligt att
vi nu kommer att sälja hennes smycken i Sverige.

Jag fastade direkt för
”Phra Pittda-Buddha”, closed eyes find inner peace and happiness.
Peace comes from within. Do not seek it without.
His blessings offer strong protection and wealth
.

Varje amulett är välsignad av tempelmunken som gjort den
och de vackra läder remmarn görs för hand.

http://www.cloud69.me/ kan du läsa mer om TIM och
hennes underbara smycken och klicka här om du är sugen
på att köpa ett!


                                  Läder remmarna finns i många härliga färger och i 2 längder.

                           Alla Buddhor är unika och skiljer sig något från varandra.

                                                                                          Tim "herself"

                           Igår på filminspelningen - självklart var min Buddha med mig:)