måndag 21 mars 2011

D.A.N.S.K INSPIRATION

Lite härlig inspiration från House Doctor!
Vi har en del hemma i webbshoppen  just nu
klicka HÄR så kommer ni direkt dit.

Hemma i Sverige så målas det för fullt i vårt hus
HOPPAS jag. Tak och väggar får en vit uppfräschning,
sovrummet blir mörkare med ny gavel som byggs och tapetseras.

Letar just nu en tapet jag sett i nån tidning, det
var som plankor av flytved som inte upprepade sig.
 Någon som vet vilken jag menar och var den finns att köpa?

Är ju alltd lite svårare att få det just som man tänkt sig
när man befinner sig på andra sidan jorden..men det
vägs upp av att det är klart när man kommer hem!






3 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n

Hallå Lina, hoppas ni har det bra, ni verkar leva livets glada dagar, med både njutbart strandliv och filminspelningar, häftigt!

10+ i skuggan nu kl 9 på morgonern, det finns hopp även här hemma som du hör=)

Oj va spännade, renovering fast ni inte är närvarande! Jag tror jag vet vad du menar för tapet, kan det vara denna, fast jag ser inte vad företaget heter:

http://storegarden.blogspot.com/2010/12/vad-tycker-du-jag-behover-din-asikt.html

Du såg väl va alla 200 människor gillade för sortiment hos Nordljus antar jag, så kul att så många ville vinna dina vackra sjalar!!

Ha en fortsatt skön vistelse i solen med din familj och njut av livet! Mari.

Nordljus

TACK MARI!
Hittade den tack var det
på http://www.sloophoutbehang.nl/
Sköt om det så hörs vi!!
Kramen

Therése

Vilka härliga bilder.

(fd. istla.se)