torsdag 28 april 2011

The Country Homeparty

Fick 2 mail med bilder från några av våra representanter innan påsk.
Jag blir så glada när de skickar bilder till oss , det är ju en del av
NORDLJUS ute i landet
inte minst Finland som verkligen kommit igång bra!
Här kommer 2 härliga bilder och mail från 2 superduktiga representanter.
Hej Nordljus! Jag vill skicka en bild på min presentbod " Lottas presentbod" i Skellefteå där jag säljer era fina varor från Nordljus. Här har jag sedan februari i år haft 10 jättetrevliga homepartys. Glad påsk! MVH Lotta!

glad påsk från Finland o Ann-Marie Har här på mitt bankjobb satt upp ett fat och kronan och hönorna från er firma, har fått många glada kommentarer ha en skön påsk /Ann-Marie







1 kommentarer:

Lotta

Hej Nordljus!
Tack för en fin blogg och ett fint företag.Via er och som representant lär jag känna nya människor med samma intresse för inredning. Tack och ha en skön Valborg! Kram Lotta i Skellefteå