torsdag 9 juni 2011

Tävla om en prinsessklänning från Love Forever!

Nu har du möjlighet att vinna den underbara klänning Pernilla Maxi från Love Forever.
Här kan du se den på vackra Malena!


Du kan få totalt 4 lotter i tävlingen, du bestämmer själv hur många du vill ha.
Följande kan du göra (nummer 1 är obligatorisk):
1) Skriver en kommentar här vilket som är ditt favoritplagg från Love Forever. Du hittar dom HÄR.
2) Gilla oss på facebook - du hittar oss HÄR.
3) Gilla Love Forever på facebook - du hittar dom HÄR.
4) Länka till vår tävling på din facebook sida eller från din blogg (använd nån av bilderna här).

Glöm inte att tala om hur många lotter du ska få!

Torsdag 23 juni avslutar vi tävlingen och meddelar vinnaren.

LYCKA TILL :)



  
  
       
       


75 kommentarer:

Lina Eriksson

Britta-klänningen är min stora favvo!! Till vardag och fest!

Amanda

Jag vill absolut vara med och tävla. Klänningen Lotta är min favorit. Underbart fin!

Jag gillar på facebook och har också delat en länk i min logg så fyra lotter för mig. ^^

Unknown

Åååå, så svårt egentligen! Alla kläderna är superfina! Britta är en favorit, Tim är en, Pernilla Maxi så klart men jag tror att det plagg som jag kommer se till att köpa snaaart är den stickade sjalen med spets! Jag vill kunna ta med mig den vackra sommarkänslan i höst och vinter med, så den kommer jag nappa på, innan den tar slut!

Jag gillar redan både er och Love Forever och länken fixar jag nu så 4 lotter, tack!! Så håller jag tummarna nu!!

Ha en fortsatt fin torsdag!
Kram Maria

Kicki

Hej!

Jag är ett stort fan av Love Forever och just nu är Sally Tunic min absoluta favorit. En av de finaste tunikor jag äger.

Jag gillar på facebook, delar en länk i min logg så fyra lotter för mig med.

Sommarkramar och Love forever!

K.

exklusivvardag

Britta är min favorit :-)) Men ovan klänning som lottas är ju bara ljuvlig...

Jag gillar både er o love forever redan o länkar såklart!

Håller tummarna nu! /kram

Ehva

Pernilla Maxi e ju helt underbar!!! o jag har länkat o gillat såå 4 lotter till mej :) Tack o hoppas på tur!!! Kram Ehva

Anne

Sally-tunikan är nog min favorit! Jag gillar både er och love forever, så tre lotter hoppas jag på! :)

monikanen

Jag gillar Pernilla Maxi,den är ju en dröm:)
Jag gillar både Love forever och er och har länkat såklart <3
Tänk om man kunde få känna sig som en prinsessa,det vore en dröm.
Kramiz Monica

Pernilla Sandell

Hallo! Pernilla Maxi är en fantastiskt vacker midsommarklänning. Även Tunika Annika är en verklig favorit både till vardag och fest. Passar bra när det är en härlig sommar då det är en härlig rymd och vidd.

Jag har länkat, delat och även skrivit in den på min blogg. Så 4 lotter vore väl fantastiskt trevligt.

Kram på er!

Lina Wingren

Åh, Darling Jacket i denim är helt klart min favorit! Tänk den med en söt tunika under, ett par tajta jeans och några av mina fina clogs jag köpt från er! Sååå snyggt!

Älskar också klänning/tunika Victoria och Pernilla Maxi klänningen är hur vacker som helst! Den i nougat skulle vara perfekt på bröllopet jag ska på i sommar (man får ju inte ha vitt).

Skatteåterbäringen, komsi komsi NU!

4 lotter tack!

Gratishav

1) Jag är med,och tar 4 lotter.
Mitt favoritplagg från Love Forever är just denna klänning:
http://www.nordljus.net/se/art/klanning-pernilla-maxi-love-forever.php

2) redan gillat er på facebook med namn Lili Ying.

3) Gilla Love Forever på facebook med namn Lili Ying.

4) Länkat till tävling på min blogg:
http://gratishav.blogspot.com/2011/06/vinn-klanning.html

kram
Lili

PyretPepsi

1. Favoriten bland favoriter får det bli, fanns så mycket vackert. Tunika Sally Love Forever!
2. Gillar Er på Facebook redan (Annika Mathiasson)
3. Gillar nu Love Forever på facebook
4. Har länkat här: http://pyretpepsi.blogspot.com/2011/06/110623-tavlar-hos-nordljus-home-om-en.html

Håller alla tummar och tår!

jennie, livet, vardagen och familjen

1. den här http://www.nordljus.net/se/art/klanning-pernilla-maxi-love-forever.php tycker ja va absolut finast
2. gillar redan nordljus (Jennie Himmerman)
3. Gillar love forever, samma namn
4. här länkat på facebook: http://www.facebook.com/profile.php?id=748922086

håller alla mina tummar!! :)

jenny

Min favorit klänning är britta. Ett underbart sommarplagg som passar både men finskor och gummistövlar..

Sofie L

1 lott. Jag är med och tar 4 lotter. Gillar verkligen Tunika Annika. Väldigt snygg!

2 lotter. Gillar er redan pa FB - Sofie Lindholm

3 lotter. Gillar Love Forever - Sofie Lindholm

4 lotter. Länkar i bloggen
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/june/23-juni-klanning-fran-love-forever.html

Nu hàller jag tummarna för vinst <3

MVH
Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Annas tipsblogg

OJ vilken underbar klänning.

1. Förutom den man kan vinna blev jag kär i klänning Vicky

2. Gillar redan på FB - Anna Lundkvist

3. Gillar nu på fb - A lundkvist

4. Har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/06/klanning_09.html

Så 4 lotter till mig.

rustik charm

Hej på er!

Härlig utlottning, måste man ju vara med på.

Min favorit är nog, förutom den ljuvliga klänningen ni lottar ut,Britta klänningen. Så underbar.

Gillar både er och Love Forever på FB redan: Kristina Midbrandt fd Ljung.

Länkat i bloggen så jag kniper 4 lotter:)
Håller tummen...
Kram Kristina

Fröken svår

Vilken sommardröm =) Jag vill gärna vara med!
1. Min favorit är (förutom ovan nämda klänning som verkligen är underbar);
http://www.nordljus.net/se/art/klanning-lotta-love-forever.php
2.Jag gillar på fb (hannah jansson)
3.Jag gillar på fb (hannah jansson)
4.Jag har tipsat på min blogg;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/06/nu-har-du-mojlighet-att-vinna-den.html
rockbarnettavlar@hotmail.com

Mamma Z

Då jag drar samma resliga längd som Maria Montazami, fast snäppet längre, 185 cm, så blir jag så glad att så fina kläder även blir så fina på mig :-) Nya favoriten är
Tunika Mia nude.

4 lotter tack, då jag gillar både er och Love´forver på FB :-)och nämner denna tävling på min blogg!!

Kul att upptäcka er hemsida, den hade gått mig helt förbi!

sara

Jag länkade i min blogg
http://saraannaalexandra.blogg.se/2011/june/klanning-1.html#comment
Har inte FB men följer nu på bloglovin istället är följare 58.
Mitt favorit plagg är detta
http://www.nordljus.net/se/art/klanning-pernilla-maxi-love-forever.php
Kram!

Anonym

Min favoritklänning är Britta från Love forever <3

Lena

1. Det är svårt att välja en favorit....men det blir Sjal..(vit)
Lace Love Forever. Den kan jag ha till klänningen, dessutom kan jag anv den när som helst, hela året.

2.Jag Gillar redan på Fb. (Lena Wärnbring)

3.Gillar nu på Fb.(Lena Wärnbring)

4.Delat på Fb.

Så...... 4 lotter tack.<3

Mamma till Linus och Wilma

Klänningen Lotta är min favorit.
Totalt 4 lotter blir det.
Gillar på FB och länkar på Fb.

Stina

1 lott= Jag är med, min favvo är nog denna klänningen och Topp Delise Love Forever.
2 lotter: Gillar på din blogg på fb.
3 lotter: Gillar love forever på fb, (stina hedberg)
(mail: stina.hedberg@live.se)
Alltså vill ja ha 3 lotter

Tack sålänge, skriv gärna till mig när du utsett vinnaren :)<3

Anonym

1 lott.klänning tim är favorit ser härligt sval ut
2 lotter jag har gillat på fb helene ljungberg
3 lotter jag har gillat love forever helene ljungberg

alltså..3 lotter för min del:)
helene ljungberg
englan1975@passagen.se

Anonym

Tunika Sally Love Forever är helt klart min stora favorit.
3 lotter.

Åsa Burman

1. Detta är min favorit, http://www.nordljus.net/se/art/tunika-sally-love-forever.php
Tycker om den för den ser så härligt sval och fin ut.
2. Gillar redan er på FB
3. Gillar Love Forever på FB
4. Länkar till er tävling på min FB-sida

Alltså 4 lotter.

sa.b@live.se

Thaison

Klänningen Kim är min favorit. Jag tävlar om 2 lotter. Gillar er på FB. Nu håller jag tummarna

Anonym

Men vilken fin klänning den vill jag mer än gärna vinna!

Min favorit är, förutom prinsessklänningen,klänningen Lotta Love Forever!
Gillar er sen förrut på FB...Gillar Love Forever på FB...Länkat/delat tävlingen på FB...

4 lotter :)
Carina Johansson

Anonym

Klänning Pernilla Maxi Love Forever är en ljuvlig midsommardröm så et får bli min favorit bland många vackra saker.
Gillar er sen tidigare på FB, gillar nu även Lov Forever på FB och har såklart länkat/delat tvlingen på FB så det ger 4 lotter.

Ulrika Thorén

Helena

Klänning Pernilla Maxi Love är som en dröm men gillar även Tunika Sally :-).
Gillat NORDLJUS HOME.
Gillar redan Love forever på fb.
Länkat till tävlingen på min fb sida. Nu har jag uppfyllt kriteriet för fyra lotter :-) Hoppas jag vinner!

Helena Hall

Carina Persson

Underbara Britta klänningen är min favorit!!

Anonym

Tunika Sally Love Forever gillar jag.
Gillar NORDLJUS HOME
Gillar Love Forever på Facebook
Länkar via min sida på Fb så det borde ju bli 4 lotter

Anonym

Är gärna med i tävlingen.

Favoritplagg: Sally for forever
Gillat nordljus på FB
Gillat Love forever på FB.

Tar därmed gärna tre lotter!

nettan.klar@gmail.com

Elisabeth Persson

Tunika Sally Love Forever gillar jag.
Gillar NORDLJUS HOME
Gillar Love Forever på Facebook
Länkar via min sida på Fb så det borde ju bli 4 lotter

Anonym

Jag gjorde en ansökan med face book och love forever men den sa att jag redan var medlem men jag vet bara att jag är medlem i nordljus. Jag vill inte lura och jag försökt få in ansökan men det går inte. Jag hoppas att allt okey och att jag får vara med i utlottningen annars är jag jättetacksam för ett svar hur jag ska trycka för att vara med i FB för jag trycker ju alltid gilla-knappen och senskriver i min adress.

nettan.klar@gmail.com

Systrarna Virrpannor

Vill gärna vara med och tävla :)
Sådan underbar klänning!

Gillar redan Nordljus och gillar nu oxå Love Forever, samt länkat med bild på bloggen. Så jag tänkte mig 4 lotter!

Min favorit förutom denna klänning är Vicky :)

Kram Mia

Lantligt i smultronbacken

Ohh, en så underbar klänning. Jag vill självklart vara med i tävlingen och det blir 3 lotter för mig (gilla fb, länkar & favoritplagg)

Klänning Tim & Byxor Tove är mina favoriter. Har inte sett så gulliga byxor tidigare.

Kram Teres

Anonym

jag gillar klänning Britta fast alla e mkt fina =)
kram Gabbi

Linda J

Jag är med och tar en lott. Min favorit är Klänning Ingela Maxi Love Forever

Susanne LG

Hej!

Pernilla Maxi är verkligen en önskedröms klänning! En solklar storfavorit! :)

GILLAR Nordljus sedan länge.

GILLAR nu även Love Forever.

Har tipsat och länkat om eran tävling och blogg på FB till mina vänner.

Så det blir 4 lotter,...håller tummarna att en av dessa är vinstlotten!

slgotland7(at)gmail.com

Katrin L

Den är som en dröm den här klänningen, tänk att få ha den på midsommaraftonen tillsammans med en blomsterkrans på huvudet! :oD Den är kvinnlig och smickrande för de flesta figurer och vacker som få. Gillar också bilderna där de har matchat med en jeansjacka eller snygg kofta, för det är vad jag också skulle ha haft till om det skulle bli lite kyligare.

Men om vi ska återgå till tävlingen så är det självklart just den här klänningen som mitt hjärta klappar lite extra för - Pernilla Maxi från Love Forever. :o)

Jag gillar sedan tidigare både Nordljus samt Love Forever på FB, och jag har länkat via min FB-sida också. Totalt 4 lotter önskar jag alltså. :o)

Anonym

Jag tar en lott och hoppas på mirakel:) Favoriten är Tunika Sally i vitt.
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Unknown

Jag tror nog att jag har hittat min brudklänning jag sökt i flera månader efter - favoritplagget blir ju då givetvis just denna: http://www.nordljus.net/se/art/klanning-lotta-love-forever.php?grp=714548

Klänningen som lottas ut är ju drömklänningen inför sommaren!!

Jag länkar till tävlingen här:
http://tipsblogga.blogspot.com/2011/06/tavla-om-underbar-klanning-hos-nordljus.html

2 lotter & hoppas på tur!

Anna (anna_h84@hotmail.com)

Anonym

Tunikan Annika väljer jag som ett givet favorit plagg,den skulle jag nog aldrig tröttna på.
Tror nog att den perfekt skulle dölja behagen,jag tänker på magen.

Gillat både Nord Ljus Home och Love forever på facebook,har även delat sidorna på facebook. Tyvärr har jag ingen egen blogg,hoppas att mina vänner på facebook duger lika bra.
Om det blir 3 eller 4 lotter vet jag ej.

Margoth Östman

Caroline Johansson

Top Delise gillar jag!
3 st Lotter

Therése

Jag tar 4 lotter tack! Gillar både Nordljus och Love Forever och lägger ut tävlingen i min blogg. Mitt favoritplagg är klänningen Catrin, jättevacker!

REbecca - Mamma till Tove

Lott 1: Mitt favoritplagg är:
Lott 2: Jag gillar Nordljus på FB - Rebecca Thorén
Lott 3: Jag gillar Forever på FB - Rebecca Thorén

mail: rebecca_thoren@yahoo.se

Anonym

En lott:)Jag fastnade verkligen för Klänning Britta Off-white.
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Helena

Klänning Pernilla Maxi Love Forever är lika vacker som en sommardag. Vill ha! 3 lotter tack!

Linnea Sjöström

Verkligen en underbar klänning, jag är jättegärna med och tävlar! Tar 4 LOTTER :)

Lott 1: Mitt favoritplagg är: http://www.nordljus.net/se/art/tunika-anna-shirt-love-forever.php

Lott 2: Jag gillar Nordljus på FB - Linnea Sjöström

Lott 3: Jag gillar Forever på FB - Linnea Sjöström

Lott 4: Länkar här: http://linneatavlar.blogg.se/2011/june/tavling-hos-nordljus.html#comment

linneasjostrom@live.se

Michelle och GirlZen

Åh vilken dröm klänning.
Har börjat älska maxi klänningar så min favorit är just pernilla Maxi.
Perfekt till midsommar och andra festligheter under sommaren.

Gillar Nordljus sen en tid tillbaka på Facebook förstås och även Love forever.

Så tre lotter blir det för mig, nu håller jag tummarna :)

englandstjejen

Otroligt vacker klänning! Jag vill definitivt vara med och tävla om den.
http://www.nordljus.net/se/art/tunika-sally-love-forever.php är min favorit, ljuvlig och skir.
Jag har gillat NORDLJUS HOME och Love Forever på Facebook och länkat till er på min facebook sida.

Det blir 4 lotter för min del.

Jag tackar er Nordljus och hoppas på tur!

K, P, W och lilla I

Min favorit är tunikan Sally powder Love Forever.
Jag vill vara med och är med med en lott!

annika

Min midsommardröm är http://www.nordljus.net/se/art/klanning-pernilla-maxi-love-forever.php

Midsommaraftons vind är hård,

båtarna guppa och kränga.

Människorna kämpa med segel och skot,

någon har tappat sin känga
2.jag gillar nordljus på facebook
3.http://flinkan69.bloggplatsen.se/

länkar till min sida

Tavlingsblogg

1. Stickad sjal med spets

2. Gillar (Sandra Lundkvist)

3. Gillar (Sandra Lundkvist)

4. Länk http://letmein.bloggsida.se/okategoriserade/mer-tavlingar

tiiti66

Min absoluta favoritplagg är nog sjal Lace Love. Ja har nu bara en lott, hoppas det räcker...

care69

1) http://www.nordljus.net/se/art/klanning-tim-love-forever.php
2) FB: C Regn
3) FB: C Regn
4) http://care69.blogspot.com/2011/06/23-juni-vinn-prinsessklanning-fran-love.html

care69(at)live.se

TinaZ

1.jag är gärna med. Mitt favoritplagg är Tunika Linda love forever. 2. Gillar redan er på Facebook( Tina Zach) 3. Har gillat ( Tina Zach) 4. Har länkat : http://bloggtvlingar.blogspot.com/2011/06/tavla-om-en-prinsessklanning-fran-love.html

jenn2you@hotmail.com

Klart att jag vill vara med och jag tar alla 4 lotter! Den är verkligen underbart vacker!!!
Jag heter Barbados jenn pa FB! Min favorit produkt är:
http://www.nordljus.net/se/art/klanning-lotta-love-forever.php

jenn2you@hotmail.com

Har tippsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/june/23-juni-pernilla-maxi.html

Elin J

Hej hej klart att man är med och tävlar! Jag tar ALLA 4:a Lotter!!! =)

Min favorit är Blus Johanna Love Forever, Artikelnummer: LF-johanna!

Har gillat er på FB och Love Forever med! (elin jonsson)

Samt att jag har tipsat om tävlingen på FB med. http://www.facebook.com/elin.jonsson3

*håller tummarna*

KRAM

Min Svägerska och Jag

Jag blev så förtjust i Tunika Linda Love Forever, vita tunikablusen. Snyggt till ljusa jeans och snygga pumps.
Vem vill inte ha det :-)
Jag länkar till er från vår blogg och gillar på fb. så det blir 4 lotter och hålla hårt i tummen.
Mvh
Linda

Pernilla W

Hej,
Jag Önskar 4 Lotter, Tack!

Lott 1: Min Favorit är just Klänningen Pernilla Maxi Love Forever. Så Romantisk och Vacker!
Lott 2: Jag Gillar på FB (Pernilla Wamsjö).
Lott 3: Jag Gillar på FB (Pernilla Wamsjö).
Lott 4: Jag har Tipsat på FB om Din Tävling (Pernilla Wamsjö)
(nillwa@hotmail.com)

Anonym

Hej
Det var en helt otroligt vacker klänning som jag skulle bli otroligt glad över om jag vann.
jag deltar med fyra lotter :)
Svaret på mitt favoritplagg- utöver denna klänning blir: Tunika Sally Love Forever!!

kram och hoppas på tur denna gång.
Ingela Hallgren

favolosa

Jag tar gärna 4 lotter:
1) Förutom sagolika Pernilla Maxi är sjalen Lena Fleurs en kär favorit hos mig.
2) Jag gillar er redan på Facebook sedan tidigare. :)
3) Jag gillar Love Forever på Facebook.
4) Här är min blogglänk: http://favolosa.blogg.se/2011/june/nordljus-home.html

Karin S

Jag vill gärna vara med och tävla.

Mitt favoritplagg är Blus Johanna.
Jag gillar er båda på FB
Tre lotter tack!

Margot

Jag vill självklart vara med och tävla med 4 lotter! Mitt favoritplagg är klänningen Wicky Love Forever och jag gillar både Nordljus Home och Love Forever på FB. Jag länkar med bild från min blogg!
Ha det gott!
Kram Margot

Gabrielle Vikström

Svårt val, men tunikan Sally är fantastisk. Och för mig blir det 3 lotter.

Vita huset 28

Hej en sån fin klänning, är med och tävlar med 2 lotter tack. Länk ligger upp.
Fanns massor av fint men min favorit är Tunikan Linda, såå fin.

Kram Camilla

Ammi

Jag gillar faktiskt Pernilla maxiklänningen bäst! Den är helt underbar!
Jag gillar både Nordljus och Love forever på facebook och har länkat till tävlingen på facebook oxå, så 4 biljetter till utlottningen blir det!
Hoppas på en vansinnig tur!!

Anna lindeqvist

Catrin!! Så söt, och klänningen som lottas ut klart..Facebook gillar!

Lisa

Oj, så många man vill ha så kära nån. Men Pernilla Maxi känns så rätt just nu faktiskt. Tar fyra lotter tack och kikar vidare i din fina blogg..

Kram Lisa

Malin B

Underbara kläder! Klänning Britta off-white är min favvo <3 Den skulle jag lätt kunna gifta mig i faktiskt :) Jag tar fyra lotter. Kram!

inga

my favorite: Klänning Britta Off-white Love Forever
2 lodd
http://inga2010.blogspot.com/