fredag 1 juli 2011

7 DAGAR

Nu kör vi igång med SOMMARENS öppettider!
From idag har vi öppet i NJURUNDA 7 dagar i veckan!


MÅNDAG - FREDAG 10-18
LÖRDAG & SÖNDAG 10-16

Passa på att besöka oss i sommar det är
antagligen sista sommaren vi kör i just den här
utformingen i den här lokalen.


15 augusti stänger vi igen på Njurundavägen 48 och flyttar till
MYRE - ca 1 km längre bort på samma väg :)


Här hoppas vi att vårt lager & lagerbutik står klar ca 1 september!
Men vem vet kanske blir det sommarbutik nästa år även på Njurundavägen :))
det är ju en härlig lokal och kommer det ingen hyresgäst
så kan ju det
vara ett alternativ och
ni är ju så fantastiskt många som
besöker oss på sommaren!
Har ni inte möjlighet att komma är ju ALLTID

www.nordljus.net
Öppet dygnet runt!
Här kommer lite bilder jag tog i butiken igår!
Trevlig helgLina
Vi har massor av härliga kläder i butiken och nytt kommer in varje vecka
hela sommaren! På frovdockan en klänning från European Culture som du hittar HÄR
Till den Du & Jag´s bolero Paris HÄR och LUCKY LINA sjalen Paris som finns HÄR

Här mer från European Culture och Vidal .

Massor av LUCKY LINA sjalar från 259 kr

Ni har väl inte missat året träskor från XUZ  HÄR- i butiken finns de i många storlekar.

Massor av underbara nyheter från CREAM hittar du hos oss!
Vårt favorit märke hos personalen!

Porslin från Green Gate och IB Laursen och klubbor till barnen!



Sommarens alla marmelader både till frukost och ostbrickan

Gillar du att grilla har vi kryddorna!

Stor leverans från Different Design kom häromdagen.

Här finns kläder från Branting & Chillnorway



Härliga ungnsformar från Green Gate


Sommarnyheter från märket Fairytale kom häromdagen!

3 kommentarer:

Unknown

Hej

Vilka snygga bilder.
Skulle vilja ha massor.
Vet ja om man kan övertala sambon och ungarna att åka på en semester tripp kanske....
Kram

hällkulla

Vilka ljuvliga bilder från butiken!!
Man blir visst lite shopping sugen! :)
Jag skulle vara intresserad att länka på min blogg till er.. Har redan lite bloggat om er eftersom jag var så himla nöjd över mina fina sommarkläder som jag beställde i våras från er... :)

Önskar er en fin dag!
Kram
Pi

Anonym

Ett stort tack än en gång för den fina tunikan jag vann av er i juni månad, jag visar mina vänner den och de tycker den är jättefin på så sätt vill jag göra lite reklam för er. En person igår kände på tunikan och sa att det var superkvalite på den och det är det.

kram nettan.klar@gmail.com