måndag 5 september 2011

VIP KVÄLL - VINN BILJETTER

Vi lottar nu ut 3 biljetter som gäller för dig och din vän till vår
VIP-KVÄLL  i   MYRE CENTRUM
Onsdag den 28/9


Kvällen är för särkilt utvalda och vi kommer att bjuda på
bubbel och tilltugg och härliga utlottningar och erbjudanden!


Hur gör du då för att vinna?

*Gilla oss på Facebook HÄR - 1 lott

*Anmäl dig till vårt nyhetsbrev HÄR i höger spalten - 1 lott

*Maila nordljus@hotmail.com eller skriv kommentar här varför du vill komma och hur många lotter- glöm inte era adress så vi kan skicka inbjudan med snigelpost!- 1 lott

Så du kan maximalt få 3 lotter.
Vi meddelar vinnarna den Lördag den 10/9.
LYCKA TILL!

9 kommentarer:

Malin och Prinsessan

Vilken underbar tävling! Självklart är jag med och tävlar :) Jag gillar er redan på Facebook och nu premunerar jag på erat nyhetsbrev också. Mailar er min adress så det blir tre lotter för mig :)

Kram på er!

Malin och Prinsessan

Glömde ju motiveringen :)
Jag älskar eran webshop. Då jag är relativt nyinflyttad i Sundsvall har jag inte hunnit göra ett besök hos er i Njurunda ännu. Vad vore då bättre än att göra ett första besök under en sådan här kväll?!

Kram igen

Anette

Jag är gärna med i utlottningen. Både "gillar" och prenumererar sedan tidigare... hoppas på tur ändå trots att jag förmodligen då inte skrapar ihop 3 lotter.

MVH Anette Görlin

Anonym

Hej

Lycka till med nya butiken!
Hoppas på tur och önskar vinna 3 biljetter
mvh Carina
cina151@hotmail.com

Anonym

Självklart vill jag vara med i denna tävling!! Gillar er sedan tidigare o gillar nu ännu mer men jag vet inte om jag fick iväg anmälan om nyhetsbrev för det blev nå knas...När jag går in i eran webschop blir jag alltid kvar lääänge så mycket fint o titta på....
Hoppas jag har tur...Tina
tina@studiotikri.se

Elma

Naturligtvis är jag med och tävlar!:) Norrlands bästa butik!
Gillar er på facebook sen läääänge tillbaka :) Nu har jag anmält mig för nyhetsbrev också.

Brukar handla hos er ofta, dock via webbshopen :) Har varit inne i butiken några gånger också och tycker den är helt fantastisk.
Nu har ni ju flyttat och det vore ju toppen att göra första besök under denna kväll :)

Kramar

MissNomore
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MissNomore

Självklart är jag med i tävlingen... 3 lotter, då jag sedan tidigare giller er på FB, jag nu har anmält mig till erat nyhetsbrev och då jag gillar erat urval i butiken, och det vill vara en toppensjangs att se den nya butiken...

maahl

Hej hopp!
Även om jag har ca 30 mil för att komma så gör jag det GÄRNA. Har varit och "hälsat" på i Njurunda men vill naturligtvis göra ett nytt besök och se hur fint det blivit på nya stället. Jag får redan nyhetsbrevet med gillar er på FB, så jag kan kanske få i hop en lott;) Kram