söndag 19 april 2009

Vår på verandan

Äntligen har min nya kamera kommit det tog
14 dagar isf 3...men den som väntar på något gott heter det väl!
Här kommer nu lite bilder från vår veranda där vi äter alla våra
middagar, underbart ljus och mitt favoritrum. När vi köpte huset
var det stängt hit med en dubbel ytterdörr och man hade klädsträck
kors och tvärs här inne.....
Vi har ett matbord och en dagbädd från IKEA som vi hade i
växthuset förra sommaren och som fått övervintra här inne.
Nu kan jag inte bestämma mig om den ska få stå kvar eller
få flytta ut i växthuset igen.
Apropå växthus så fick jag ett mail i fredags som
berättade att det är ett repotage i de nummer av
ALLT OM TRÄDGÅRD som finns i butik from tisdag.
Jag har inte sett det själv så det blir spännade att se!

Tulpaner är som vackrast när det stått några dagar..

Ljuslyktor från Broset och Bloomingville på min gamla Lisbet Dalh bricka.

Min senaste Lykta som fått följa med hem!
Är även super fin som vas eller vinkylare!



Blandade kuddar från förra säsongen från Green Gate och Jeanne d ´ Arc
överkastet är också ett Green Gate som jag förälskat mig i
hade de faktiskt till JUL i vår linne soffa!
Ha en skön söndagskväll!
Nordljus

2 kommentarer:

♥ Fyra årstider

Hoppas det blev en bra kamera nu..bilderna ser jätte fian ut. Älskar med Gren gate.
Kram Lotta

Anna-Mariaa

Vilken UNDERBAR ljuslykta! Såg att den fanns på nordljus på första sidan med, men ja hittar den i butiken? Är den slutsålt? den som det stod att man kunde använda som vinkylare med :)
Tack på förhand / Anna-Maria