måndag 20 april 2009

Oäkta blommor i vår hall..

Jag älskar verkligen blommor och trädgård...men
jag är inte värdens bästa på att sköta dem inne..
Sen är vi ju borta flera månader om året och det är lätt att älsklingarna dör då de
flytta hem till någon främmande :)) Därför har jag faktiskt gått över till en
del plastblommor. Det är ju inte riktigt som förr, idag finns det så fina
naturtrogna fuskblommor så ingen vet att det är det förren jag talar om det:)
Just nu har jag en ljuvlig persikoskvist som vi har i butiken för 69:- i min hall
och jag blir så glad när jag kommer hem.

Det här är rakt fram i vår hall/vardagsrum så det är det första man ser då man kommer till oss.
Här byter jag kvistar efter årstid med trollhasseln som stomme.



Den vackra krukan har jag fått av min far som har en vacker gammal gård fylld av antikviteter.
Kommer förresten i tidningen Hem & Antik nån gång i år!


I hallen har vi en tapet från Sanderson som jag nu efter ett par år är lite sugen
på att måla över...till vitt :)) Sen är det en spegel från Cote Table och lampfötter från
Bigge Best med skärmar från Watt & Veke i linne
Nu ska jag ut i solen!Äntligen lite vår här hos oss!


Nordljus

0 kommentarer: