fredag 10 juli 2009

Växthuset..

Kom just hem från en super god och trevlig middag med en av mina bästa vänner.
Jag kan verkligen rekommendera resturangen Mezoyo

Det är så roligt att butiken är fylld av härliga kunder
hela dagarna nu på sommaren!
Massor av kunder från andra städer
som normalt handlar i webbshoppen har planerat
in ett stopp i butiken på semestern - otroligt roligt!
Det har just blivit klart att vi kommer att vara ett
stopp för Svenska bussresor under hösten - Spännande och hedrande!

Nu ska ni få se vårt växthus. Vår trädgård växer varje år.
I år blev det en ny rejäl spång som länkar ihop altanen med
växthuset med en svagt sväng spång.


Vi odlar inte så mycket i växthuset, vi har en vinranka,
ett persikoträd, lavendel och lite annat.
Annars är det mest ett rum att vila & fika i!
Sängen är en dagbädd från IKEA med härliga kuddar och plädar!

Så här såg det ut innan vi byggde spången.

Vi la ut duk och ärtsingel under spången

Så här blev det!Här möter den altanen.









Ni ska få se mer av dammen en annan dag:)


Trevlig Helg!
Nordljus

4 kommentarer:

Heidi

Det ser helt underbart ut! Jag skulle kunna bo i ert växthus! :-)


/Heidi
www.scrapnstuff.blogg.se

Unknown

Gud vad fint det är med svängd "väg" antingen i trä eller sten, det blir mer liv. Din bekant Villa Nyhem har ju också så fint i sin trädgård. Jag håller på att preparera maken till att anlägga grått grus iställetför att anlägga gräsmatta här ute i stugan. Jag fick sådan inspiration av er bakgård. Ha det så gott
Annelie på Killingskär

Anonym

Åh vilket vackert hem nu har :)

Så vill jag oxå ha det i vårat hu!!

Behöver ni extra personal i butiken ;)

Tessi ♥

Så vackert! =) Önskar er all lycka i världen, och kankse vi kommer förbi någon gång och besöker er butik.