torsdag 3 juni 2010

Utemöbel


Jag har länge sucktat efter snygg konstrotting möbel, en lounge grupp...
Tyvärr kostar de jag vill ha en hel del så det är inte aktuellt just nu.
Plötsligt fick jag en ide...maken är aldrig motarbetetande men han
var nog inte lika övertyga som jag att det här skulle bli perfekt...
Han släpade hem de gamla furmöblerna som stått i mammas
källare säkert 20 år utan att användas...
Svart högblank färg köptes - sofforna målades - vatten avstötande tyg köptes.
Simsalabim en alternativ utemöbel med inspiration av NEW YORK
och SATC2 var fixat till de totala priset av 600 kr.

7 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n

Nej men du är ju fenomenal, hur läckert blev inte detta!!!

VinterhagenJohanna

Det blev supersnyggt!!

Hem ljuva hem

Återvinning är ju bra för både plånboken och miljön. Det blev ju superfina soffor som kom tíll nytta igen.
kram Anneli

Unknown

Åh så snyggt det blev.
Ja det behöver inte kosta en förmögenhet för att få lite soft ute. :)

Sirpa

Hej Lina! Det blev ju jätte lyxit! Där kan man mysa:)
Har det bra!
Kram Sirpa

På landet vid havet

Ooohh, jag som gillar recycling! Det blev toksnyggt, bra jobbat!

Ha en underbar helg!
Kram Mia

Tinafina

WOW, det blev ju jätteläckert!!!