torsdag 3 juni 2010

Utlottning ny inredningsbok "Som hemma"



Den 16 juni får vi in en helt ny inredningsbok framtagen av StyleRoom.se. Medlemmar på sajten har själva tagit bilderna som visar olika typer av hem från olika delar av Sverige.

StyleRoom.se är en bildbaserad inredningscommunity på internet som startades i Sverige 2007. Sajten har idag Europas största samling användargenererade inredningsbilder!

Vårt pris är 229:- + frakt 39:- om du enbart beställer boken.

Vi tänkte även lotta ut en av böckerna här!
Du behöver bara skriva en kommentar här för att vara med & om du har en blogg vill vi att du länkar hit med bilden på boken. Vi håller utlottningen öppen tom 16 juni.

Lycka till!



10 kommentarer:

På landet vid havet

Är jag fräck om jag är med även i denna tävling även om jag vann i er förra!? ;)

...jag prövar lyckan igen! Länkar från min blogg.

Ha en underbar dag!
Kram Mia

Anette Görlin

Har ingen blogg men vill gärna vara med och tävla....

Anonym

Hej hej!
Hoppas på bättre tur den här gången.
Vill gärna vara med och tävla,har tyvärr ingen blogg.
Mvh// Anita H

Johanna

Jag är gärna med och tävlar! Länkar från min blogg : ) Kram

♥ Fyra årstider

Vad roligt att du ska sälja den. Den boken är jag med i!
Kram Lotta

christines

Provar även min lycka!Har hört att boken kan få en att glömma tid och rum! ;o)

Ps. Nordljus bloggen är ett måste att läsa VARJE dag för mig nu! =)

Terese

Den boken skulle jag jättegärna vilja ha! Är en flitig besökare både här och på styleroom. Behöver alla inspiration jag kan få eftersom vi precis köpt hus. Länkar från min nya blogg :)!

Kram Terese

Anonym

Hej, jag vill gärna försöka vinna.
Verkar vara en mycket bra bok.
Har ingen blogg men håller tummarna.
Kram Malin Svensson

Anneli

Jeg deltar gjerne og linker selvfølgelig :)
Da er det bare å krysse fingrene..
Klem fra Anneli <3

millasv

Åh, klart att jag vill vara med!
Älskar böcker, älskar inspiration!
Nu hoppas jag på turen..

Mvh
millasv

milla_s74@hotmail.com