torsdag 9 september 2010

Tävla om armband & berlocker från VÅGA

Nu har du möjlighet att vinna smycken från VÅGAs höstkollektion 2010. Vinsterna är ett armband fullt med berlocker i lila, grått & ljusgrått (värde 239:-) & två berlocker. Du ser alla smyckena på bilderna nedan. Totalt värde 387:-



För att vara med i utlottningen lämnar du en kommentar till det här inlägget. Har du en blogg och vill ha två lotter så länkar du från din blogg, i kolumnen, med valfri bild på något av våra smycken från VÅGA. Välj fritt HÄR.
Tävlingen är öppen t.o.m. 26 september.

Lycka till!

138 kommentarer:

Vita huset 28

Vilket underbart armband, åh så fina färger, verkligen fint i höst.
Klart jag länkar så 2 lotter tack.

Ha de gott
Kram Camilla

Tina E

Jag vill gärna vara med i utlottningen av smycken från Våga. De skulle passa jättebra på mig i höst ;-)

Hem och Lycka

Jag är gärna med och länkar hos mig.

Mia

Wilma

Självklart vill man vara med och vinna det fina armbandet. Har tyvärr inte någon blogg men hoppas på turen ändå!

KramKram Wilma

ANNIKA

Lila ,grått,ljusgrått,silver !vilken härlig kombination på färgerna på armbandet.
Det är bara jag....
Jag är med i tävlingen och hoppas på lyckan....
gustafsson.57@hotmail.com

Unknown

Jag vill jättegärna vinna smycken från favoriten VÅGA.
Givetvis länkar jag också till er tävling.
Hälsningar Carina

Lauras gård

Underbar armband i härliga färger! Jag är gärna med och tävla och länkar från min blogg. Kram stina

Åsa w

klart man detta fina vill vinna, blogglös men hoppas på tur.....
asawallgren72(at)hotmail.com

Lantligt i smultronbacken

Jag vill gärna vara med i utlottningen av det fina armbandet.

Länkar från min blogg så det blir två lotter för mig

Kram

Anonym

Ooh, vilka undeerbara smycken Våga har. Om man ändå hade turen att vinna ett. Vilken lycka!

H Viveca (viveca.hindersson@pp.inet.fi)

Therese

Hej.. Jag gör ett nytt försök att vinna hos dig, ett fantastiskt fint armband, skulle sitta supersnyggt åp mig..=) Länkar självklart från min blogg till tävlingen oxå, så 2 lotter för min del.. Kram från Therese

Kari

Hvilke nydelige smykker! Jeg blir gjerne med i trekningen og tar ett lodd.

Kari :-)

Tessan

Är gärna med och tävlar och länkar till bloggen

kram tessan

Cathrine

Vilka underbara smycken! Jag vill ha två lotter så jag länkar från min blogg

Kram Cathrine

Ann Catrine

Klart man vill ha chans på så snyggt armband!
Fördubblar mina odds genom att länka i min blogg...

http://mormormu.blogg.se/2010/september/tavling.html

Att ha det gott

Underbara Jag ska tipsa i morgon

Villa Vinkelhaken

Hej!
Jag vill gärna vara med i tävlingen! Jag länkar med bild hos mig så 2 lotter tack!

ha en bra helg!
Kram Jenny

Helenas blogg

Hej !
Självklart vill jag var med och tävla om detta underbart fina armbandet från Våga. Så fina färger.
Jag har länkat till din sida, så två lotter tack :-)
Ha en skön helg
//Helena

Anonym

Ja klart att jag vill vinna dett juvliga armband. Har ingen blogg men litar på min enda lott. :)
Malin
malin_o_martin@telia.com

Catarinah

Hej!
Har ingen blogg att länka till, tur man får vara med ändå. Våga's smycken är beroendeframkallande... har redan några..Men fler är välkomna!
Hälsningar!

Chapmans dagbok

Jag vill jättegärna vara med i din tävling och vinna det fina armbandet. Jag länkar till din sida, så det blir två lotter. Ha en mysig fredag kväll!

Anonym

man blir så inspirerade av er sida, så jag surfade runt imorse och la en order på några varor så nu längtar jag tills paketet kommer =) det är så vackra bilder, hoppas jag vinner smycket och att det är lika vackert i verkligheten som på bild.

// malin
ztefi@hotmail.com

Anna

Vacka smycken! Ônskar o va med i tävlingen, tänk så fint det skulle gå ihop med det råa, friska landskapet här uppe i Nordnorge!!

//Anna
any_butt@hotmail.com

Anonym

hej jag vill också försöka vinna dom fina smyckena har tyvärr ingen blogg men hoppas turen är med ändå. tack helene

Theresia

Smycken helt i min smak ♥ Är gärna med och tävlar och tar härmed en lott :)
/Theresia

Annies Blå

Hej! Vilka fina smycken. Jag är gärna med i utlottningen och deltar med två lotter. Kram/Annie

Anonym

Visst vill jag delta! Tar en lott och håller mina tummar :)

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Margot

Vilka härliga smycken! Jag är gärna med och tävlar och länkar från min blogg och kniper 2 lotter!
Kram Margot

Marie//Tekla Maräng

Så fint armband vill jag gärna vara med och försöka att vinna.
Länkar med bild i min vänster kolumn.
Hoppas på tur.
Marie

Anonym

Så nydelig!
Vil gjerne være med i trekningen med 1 lodd.
Klem fra Mio

Maria

Vilka vackra smycken! Jag vinner gärna - allihop! Jag har ingen blogg, men kan ju hoppas på tur ändå. /Maria

maria.nolemo@gmail.com

Anonym

Hej!
Jag vill gärna vara med i utlottningen med en lott.

Mvh
malijoli@gmail.com

Vitt hus med svarta knutar

Vilka vackra smycken! Klart jag vill pröva lyckan. Jag länkar till utlottningen på min blogg. Så skriv mitt namn på 2 lotter.

Nu håller jag tummarna hååååårt!
Regina

Hobbykällaren

Är gärna med i utlottningen av det fina armbandet, vem gillar inte smycken:) Länkar också för 2 lotter. Ha en bra dag. Kram Anna-Karin

The Queen of fucking Everything

Underbart! Både jag och bloggen är gärna med och tävlar=)

Singelmamman

Åh, jag vill gärna tävla. Så jag både kommenterar och länkar.

Unknown

Glad att jag hittade den här bloggen. Älskar armband. Jag lägger upp en länk hit från min blogg och vill naturligtvis vara med i tävlingen.

Anonym

Vilka söta armband. Ett sånt vill man gärna vinna...
annicahildingsson@hotmail.com

Anonym

Har ingen blogg men hoppas på tur med min lott!
Hälsningar Carina

Anonym

Jag har aldrig vunnit något, det fina armbandet skulle vara fint o ha'. Håller tummarna! Kram Butta

Sandra

Ahh jätte fint pris,vill jätte gärna vara med å tävla. Självklart länkar jag på min blogg,så 2 lotter åt mig..
Håller tummarna för en vinst!

http://sandraalice-jardinsdumonde.blogspot.com/

Hälsningar kommer från: Sandra
Ha en trevlig fortsatt dag!

Anne B.

Vilket fint armband i vackra färger. Tar en lott, tack!

Har ingen blogg, men min e-post finns under sähköposti.

Ewow

Oh härliga och fina smycken ni har!!! Hoppas hoppas man vinner på den lilla lotten man tar.

Anonym

Åh, så vackra saker. Vill gärna vinna!

anna.ekstrom@glocalnet.net

Sirpa

Hej Lina!
Jag vill gärna vara med i tävlingen med fin vinst!
Länkar från min blogg!
Kram Sirpa

Anonym

Vilka underbara smycken! Jag vill jättegärna vinna förstås...!
Har länkat/tipsat alla vänner på FB om er fina sida.
in_cava_vita@hotmail.com

/Elisabet, som håller alla tummar

Livsnjutaren

Jag har länkat så 2 lotter vill jag gärna ha;)

Karlskronamamman

Å, vad fint! Jag vill så klart vara med och tävla!

Länk finns i högerkolumnen på min blogg!

Hälsningar Hanna

Anonym

vAD SPÄNNANDE MED EN TÄVLING. ursnygga ARMBAND. vILL SÅKLART VARA MED O TÄVLA.
MVH
MAJSAN12345@HOTMAIL.COM

Tea Lady

Vilka fina smycken, jag vill såklart vara med! Jag länkar också i min blogg och tar två lotter.

Kram
Lena

softgrey

Ååå...mina favoritfärger...vill hemskt gärna vara med i utlottningen!

Hälsningar

Anette

Unknown

Jag vill gärna vara med me 1 lott!! Så fina smycken!! Ha det gott. Kram Lenita

cat

Mmmmmm jätefint armband. Skulle passa perfekt att ge dottern i födelsedagspresent.
Jag länkar för att öka på chanserna.
Ha de gott. Catarina

http://catspassions.blogspot.com/

Mandelblom & Tassavtryck

Räkna med mig...

http://mandelblomochtassavtryck.blogspot.com/2010/09/tavla-hos-nordljus.html

Anonym

Jag vill gärna ha en chans på denna underbara vinst. Har länkat i min blogg för att öka mina chanser. Kram

Anonym

ååååååååååh...fina!

l.m.lundin@glocalnet.net

Anonym

Åh så fint. Har ingen blogg men hoppas på tur ändå.
bopsi@telia.com

Lena H

Hej Nordljus!

Jag älskar armband och är självklart med och tävlar, har dock ingen blogg...

Hoppas på tur nu.
/Lena
helmersson71@hotmail.com

evamar

Härligt. Jag är gärna med. Länkar men eftersom jag inte har en blogspot måste det bli i ett inlägg. Ni får avgöra om det ändå är värt en extralott :)

http://evamar.blogg.se/2010/september/smycken-26-sep.html

Anonym

Klart jag vill vara med.
Å två lotter så klart:-)

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Jag är med, Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/september/armband-269-1.html

info@annakarlsson.se

Anonym

Klart jag är med! (:

/
Elin Ericson
E_l_i_n97@hotmail.com

Mickan

Jag vill vara med! :D

bakformen

Hej, vill också vara med och tävla om det vackra armbandet.
Deltar med 1 lott.

Hälsningar Pia
bakformen@gmail.com

Hannah

Hej, jag är gärna med och tävlar om dessa godingar!

Här är länken till mitt blogginlägg om tävlingen:

http://snuppas.blogspot.com/2010/09/vinn-armband-och-berlocker-fran-vaga.html

e-mail: larssonhannah@live.se

Tack för chansen!

Sandra- mamma till Molly

Åhh vilket underbart armband!
Jag är med och tävlar!
Har tipsat om tävlingen på min blogg för en extra vinstchans: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/september/vaga-269.html
/Sandra

Katja (cat_ya@hotmail.com)

Jag är gärna med och tävlar :)

Amanda Sverre

Hej! Jag är gärna med och tävlar och tar två lotter.

Kram Amanda


http://frokenpastell.blogspot.com/

Elin J

Jag vill också vara med! =)

Josefine

jag vill gärna vara med och tävla.

Anonym

hejhej! jag är gärna med coht tävlar..martina_holst@hotmail.com

emma

jag vill gärna vara med!
Har länkat i min blogg också:
http://bloggtavlingar.webblogg.se/2010/september/armband-26-september.html#comment

Håller tummarna!
(nås på bloggen)

Camilla

Vill också vara med och tävla och har självklart länkat på min blogg!
www.fannybunnymamman.blogspot.com
Så nu håller jag tummarna för mina två lotter! :)

Anonym

Hej! Jag vill vara med. Jag har ingen blogg.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Jeanette

Jag är gärna med och tävlar!

care69

Jag är gärna med!

Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2010/09/26-sept-vinn-armband-och-berlocker.html

care69(at)live.se

maria lever

Ett sånt vackert armband! Jag vill såklart gärna vara med och tävla.
hoppas på tur med min enda lott.

Liza

Åh det där armbandet och berlockerna fick mig verkligen att smälta! Så vackra!
Jag är gärna med och tävlar om dessa underbaringar!

No place like home

Helt underbart armband. Naturligtvis länkar jag och får två lotter.

Hoppas nu på lite tur....

Fröken Eko

Ett jättesnyggt armband som jag gärna vill ha chansen att vinna!
I högra sidospalten på min blogg har jag också bildlänkat till tävlingen, för att öka på vinstchansen lite :) Jag låter länken ligga uppe t.o.m. sista tävlingsdan.

Häls. F

Carita

Hej :)
Jag är gärna med i utlottningen!

Mvh, Carita
turkost@gmail.com

Anonym

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar! :) Det va jättefint.

emmis_soet@hotmail.com

Mvh Emma

Anonym

Hej!

Jag är jättegärna med och tävlar! :) Det va jättefint.

emmis_soet@hotmail.com

Mvh Emma

Cattis

jag vill vara med och tävla! :)

länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/september/26-september-armband-och-berlocker.html

hejcattis@hotmail.com

Dona blogg

Klart man hänger på och provar lyckan!
Ett smycke helt i min smak :)

/Pernilla

Knytt

Hej!
Självklart vill jag ta chansen att vinna dessa vackra smycken. Jag håller tummarna:-)

Monica

Vilka bedårande smycken!
Visst vill jag ta chansen att vinna och länkar också från min blogg.
Kramar Monica

Tilly.

Självklart är jag med och tävlar. Jag har länkat: http://cookievirus.blogg.se/2010/september/tavling-hos-nordljus.html

Anna

Åh, vilka fina smycken! Jag vill gärna vara med och tävla och länkar från min blogg:
http://hemmaihogalid.blogspot.com/
/Anna

♥Zink & Vita ting♥

Klart att jag är med och prövar lyckan!
Länkar från min blogg och kniper två lotter!
Kram Mimmi

Anonym

Vilka fina priser ni lottar ut!
Jag blir gärna med och provar lyckan...
Mrs H.

mattias (mr22ga@hotmail.com)

hej! Jag är med såklart och länkar också för ytterligare en vinstchans på: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/26-sept-vinn-armband-och-berlocker.html

Håller tummarna!
Ha det gott så länge!

Lissan

Hej !
Vilken superspännande tävling. Jag vill gärna vara med och testa lyckan.
Länkar i min blogg.

Anja

Jag vill vara med och tävla.
Har länkat här: http://anjablom.blogg.se/2010/september/armband.html#comment

Min mail är: annsi_93@hotmail.com

Vform

Åh, vilka underbara smycken ... och blogg :)
Vill jättegärna vara med och tävla!
Länkar = 2 lotter!

Hälsn. fr Finland

Gunilla

Vilken supervinst om man har tur och jag vill gärna prova min.
Tar 2 lotter.
Länkar så klart.

Hoppas på en riktig tur.
Gunilla

Emma

Vill vara med i försöket att vinna dessa fina smycken. Trevlig höst! iceblueeyes_85@hotmail.com

Livet är Underbart

Är gärna med och tävlar. Vi ska ha dop i slutet på oktober och det skulle passa perfekt till min fina klänning (oxså från Nordljus, hihi. Länkar från mig, så två lotter tack! Håller tummarna!

Josefine

Är gärna med och tävlar! http://joosefinea.blogspot.com fr0stskadad@hotmail.com

Monica

Javisst vill jag vara med i utlottningen av armbandet . Detta är min första kommentar någonsin på en blogg så jag hoppas att jag gjort rätt

Monica

Javisst vill jag vara med i utlottningen av armbandet . Detta är min första kommentar någonsin på en blogg så jag hoppas att jag gjort rätt

Felix

Självklart vill jag vara med i utlottningen av det fina armbandet! Nu är det ju många som tävlar, men jag hoppas ändå på tur i dragningen. Jag länkar från min blogg, så det blir 2 lotter.

Hösthälsningar
Elisabet

Zäta

Vilket härligt armband, och vilka härliga smycket som finns hos VÅGA.

Jag kan tyvärr inte länka i kolumnen på min blogg för den är ganska "fyrkanting". Men jag har skrivit ett inlägg om tävlingen och länkar både till din blogg och VÅGA´s sida så jag hoppas jag kan vara med och tävla i alla fall.
Du hittar inlägget på min blogg här:
http://blogg.zettervall.se/#post2937

Inga-Lill

Försöker mig på chansen om det fina armbandet och berlockerna. Underbar blogg för övrigt. famwarnil@hotmail.com

Agnes

Åh vilka fantastiska kreationer! Något utav dessa skall jag absolut köpa till min mamma som fyller 50 i år, hon skulle bli så glad :) Och jag bara älskar dem! Vet inte var jag ska börja...

Frida

Jag är gärna med och tävlar. Det var verkligen ett fint armband, älskar färgerna :D Har såklart länkat här: http://friidayz.blogg.se/2010/september/armband-269.html

Anonym

Älskar smycken så det är klart att jag vill vara med och tävla :)
Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på turen!

// Nilla
nillahall@hotmail.com

maria sundkvist

Jag vill gärna vara med!
Håller tummarna!
/Maria

Runge form - Karin

Hej! Jag vill också vara med och tävla om en finfin kudde. Länkar från min blogg också så att jag får två lotter :-)

Anonym

Åh så fina smycken! Vill så gärna vinna armbandet! Har lagt till er i favoriter så jag hittar tillbaka till er härliga butik.

Hälsningar Anna

anna.lejonsjo@hotmail.com

Stina

Wow va snygga! Jag vill vara med och länkar självklart!

Trevlig kväll!

Monica, Blogg Betongkrukan

Hej,
helt underbart! Självklart vill jag vara med och med två lotter!

Länkar från mig.
Hälsningar monica

Anonym

KLART att jag vill vara med och tävla om så superfina smycken som de från VÅGA.
Tyvärr har jag ingen blogg, men jag hoppas på tur ändå :-)
kickienglund@hotmail.com

Marias Collage

Underbart vackert! Såklart vill även jag ha chansen på detta vackra!

Jag har länkat i sidan på min blogg :)

Hälsningar Maria

Anonym

Superfina smycken. Hoppas på tur.../Lotta
charlotte_a_nilsson@hotmail.com

Pockethexan

Vilka underbara smycken jag kommer tillbaka!!! men först vill jag gärna vara med i din tävling o jag gör reklam för dig på min bokblogg http://pockethexorna.blogspot.com/

Kramis!
Från Pockethexan själv
<;D

SpecIT

Åååh så fint<3 Vill vinna!!! XD

Anonym

Snääääääälla??? Snälla? Snälla-snälla-snälla? Snälla? snälla?

Helena

Ett sådant fint armband vill jag vara med och tävla om, och helst vinna förstås :) Har länkat från min blogg och hoppas på lite extra tur!

FANNY

jag är med! :)

Anna Vid

Hejsan!
Jag är jätte gärna med och tävlar om dessa smakfulla smycken.
Jag har tipsat på min blogg: http://gulligamelinasmamma.blogg.se/2010/september/vinn-smycken-fran-vaga-varde-387-kr-den-269.html

Hoppas på mycket tur.
Mvh// Anna Vid
melinasmamma@live.se
http://gulligamelinasmamma.blogg.se

Cajsas Faster

hej. Vill gärna tävla om det snygga armbandet!!// Marie

Caroline L

En lott. Väldigt vackert armband!
vitabergenserik@hotmail.com

Anonym

Deltar mer än gärna med en lott.
Hälsningar Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym

Hej! Vilket fint armband! Jag är gärna med och tävlar med en lott.

Mvh Anne


anne@kaproco.se

Carina

åh så fint vilka härliga färger..vill gärna vara med i utlottningen och länkar från min blogg http://www.calindesign.blogspot.com/
Kram Carina

anna sjölinder

vilken fin sida ni har och vilka fina vinster! Jag måste snarast ta mig en tur till "andra sidan" och kika in i butiken!

Anna från Söråker
a.sjolinder@hotmail.com

Kashaya

Är gärna med och hoppas på tur.=)

Nettan

Hejsan! Jag vill gärna ha chansen att vinna det snygga armbandet!
Jag har länkat till tävlingen på min blogg.
/ Nettan

Husfrun på landet

Så fina smycken, jag vill självklart vara med i utlottningen, och hoppas att turen är på min sida med en lott :)

Anonym

Vackra, vackra och mycket användbara smycken! Hoppas verkligen på tur!!!!
Vänliga hälsningar
Lena
lenaforsstrom2@yahoo.se

Librarybeth

Sista chansen att vara med!!! Jag hinner precis! Jag länkar från min blogg också!!!

Johanna Pettersson

Hinner ännu vara med och tävla om det underbara smycket, glad!!

johanna.nykpet@hotmail.com

Anonym

Hej
Vill vara med å ta chansen:)

mari.utan.e@hotmail.se

Mia

Åh tror jag hinner vara med och tävla, eller?
Hittade denna underbara tävling först idag, och jag älskar smycken, så man måste ju vara med och tävla!

Våga har så himla snygga smycken!

Länkar så klart från min blogg!

//Mia

Fliselin

Ljuvliga smycken! Vill ha!
ingrid-lindell@telia.com

Annika

Åh vilka vackra smycken. Jag vill vara med och tävla. forsellannika@hotmail.com

malin

är gärna med så här i sista sekund :) vilket vackert smycke.

håller tummarna

Kramar Malin