måndag 25 oktober 2010

Iphone & Bowling

Helgen bjöd på garderobsrensning - omöblering på Ebbas rum - Sushi - GRILLADE marshmallows - Bowling tunering ( Lag ÅSARD förlorade...) Söndagsmiddag på Sundsvalls bästa
China resturang i "blå huset" med goda vänner.

I fredags kom så min efterlängatade Iphone 4... jag har väntat ett tag ...
började i våras då jag var inne
på en 3:a
men då skulle ju 4:an dyka upp SNART!???
Så snart blev det ju inte om man  inte var sugen på att tälta utanför en Telia butik.
Då de aldrig verkade komma in i lager i Sundsvall så beställde jag på Telias hemsida istället och
VIPS tog det bra några veckor.
Vi är väl inte direkt bästa kompisar ännu .....jag
verkligen HATAR
att lära mig nya tekniska prylar.

Som tur var jag fick en privatlektion under middagen igår av min vän - TACK det behövdes!

Vi har haft en fantastisk helg med FÖRSÄLJNINGSREKORD i  webbshoppen
 så nu packar det så det ryker på lagret!
Jag lägger upp massor med nyheter hela dagen och smakar allt nytt gott godis som kommit :))
Nyheter från Repeat kommer upp i shoppen snart!

     Grillkungen som älskar marshmallows!
Snart i webbshoppen - snygg eller hur?!

0 kommentarer: