tisdag 26 oktober 2010

Jag är F A S T

Jag hinner inte titta så mycket på TV men i höst har jag blivit helt fast!
KL 18 Kanal 8 alla vardagar.

Jag tycker generellt att svenska matlagningsprogram är ganska tråkiga och
upprepande och man lär sig inte så mycket om man är intresserad av matlagning.
MASTERCHEF AUSTRALIA IS THE SHIT!
Man lär sig MASSOR jag suger i mig som en svamp och kör sedan
matlagningsskola med Jacke :-) men faktiskt har jag i en period
med inte så mycket inspiration för matlagning hittat tillbaka med hjälp av detta program.
Eftersom vi i den här familjen älskar god mat och nästa ALDRIG aldrig äter halvfabrikat behöver
man inspiration för att känna sig nöjd med middagen.
Vi har turen att ha barn som verkligen är all ätare vilket är jätteroligt när man lagar
ny mat med ibland lite konstiga råvaror.
Senaste veckan har det spelat in programet i Hong Kongoch nu måste vi bara ta en weekend där - vi har pratat mycket om det men nu måste det bli av.

Tuna Sashimi Tacos

Barbequed Butterfly Leg of Lamb with Salad

1 kommentarer:

Unknown

Hej

Måste kolla in.
Underbara bilder, man blev riktigt sugen