torsdag 14 oktober 2010

TÄVLING - Vinn underbar poncho från Lise Sandahl

Vi vill gärna veta vilket av alla våra varumärken som är ditt favoritmärke ?
Skriv en kommentar här & om du har en blogg så länka med bild i din höger/vänsterkolumn så ger vi dig 2 "lotter".
Om du har mer än ett favoritmärke får du givetvis skriva det, det spelar ingen roll om det är ett varumärke inom inredning, kläder, smycken eller något annat.



Tävlingen är öppen tom 31 oktober.
Vi drar sedan en lycklig vinnare som får en underbar poncho från Lise Sandahl, värde 1099:-

Lycka till !

72 kommentarer:

Emelie

Denna tävlingen vill man ju inte missa med ett sådant fantastiskt pris.

Åh vad svårt att välja en favorit, men Lise Sandahl´s kläder och sjalar är ju ljuvliga och lika så allt som bloomingville och du Nord har att erbjuda.

Jag länkar från min blogg och håller alla fingrar och tår i hopp om lite tur :)

// Emelie

Unknown

Då jag precis beställt en klänning från underbara Lise sandahl så är det mitt absoluta favoritmärke,
så kvinnligt i vackra nyanser.
Tänk om jag dessutom skulle ha turen att vinna ponchon att ha till, vilken Lycka:-)
Ha en härlig dag!
Kram
Lånar bild och länkar

Anonym

Nu håller jag tummarna detta vill man ju inte missa.
Mina absoluta favoriter är Beach House (deras sängkläder är supersköna)och förstås du nord.

Kram Katarina
dolklun@hotmail.com

Anonym

Men jag har aldrig besökt butiken eller nätbutiken förrän förra veckan, men Hallelulja moment blev detta besök. Vilka underbara "vill ha" saker. Jag gillar dansk design och det är bla. Culture, Object, Sandahl och många fler finns det.

Maria

mameli68@hotmail.com

Lantligt i smultronbacken

Jag vill också försöka med turen. Länkar från mig.

Svårt att välja bland era märken, men det får bli några favoriter då jag har svårt att ta bara en...

* Maileg
* Ib Laursen
* Nyblom & Kollén

Håller tummar och tår för tur nu

Kram

Sandra

Det finns så många... men ska jag välja säger jag du Nord och Våga!

Dessie

Åh vilket pris! Jag vill ju så klart vara med och måste erkänna att jag är alldeles förälskad i ert eget märke Du Nord.
Jag länkar förståss från min blogg och håller tummarna.

Kram Dessie

Cathrine

Vilken fin poncho!
Har själv nyss köpt en tunika från Love Forever som jag bara älskar.
Länk ligger från min blogg så nu hoppas jag på tur

Ha en fortsatt trevlig dag!

Linda

Love Forever är Love Forever
snitten och allt är pricken över i:et.

Nu hoppas vi på lite tur oxå

Lilla Blå

Lise Sandahl är ju en stor favorit. Skulle mycket gärna vilja ha denna poncho

kramar @nette

Anette Görlin

Jag gillar Love Forever!

Hälsningar Anette

Ann Catrine

Klart man inte kan hålla sig ifrån den här tävligen ;-)
Och länkar naturligtvis i min blogg...
http://mormormu.blogg.se/2010/october/den-har-tavling-hos-nordljus.html

Favoriter?! Svårt, för vid varje besök i butiken hittar man nya favoriter!
Kan ju nämna du Nord, vÅga, Lisa Sandahl bland några..
Men hela Nordljus är enda stor favorit!!

Anna

Sandahl o Nyblom & kollén är mina absoluta favoriter!!!

Hoppas på lite vunnartur så jag kan njuta vinter här i det mörka grannlandet!!

Hälsningar Anna Worén
any_butt@hotmail.com

Anonym

Kläder: Love Forever
Inredning: GreenGate och House Doctor

Hälsningar
Helen Söderqvist

Anne B.

Inkido, House Doctor, du Nord, Badlady och Maileg är några av favoriterna.

lyckebrants lycka

du Nord är ju bara så fint!
Lise Sandahl har jag inte upptäkt förut, men även de käderna ser ut att bli favorit.
Edblad & co är också en favvo.
Jag kan nog hålla på hu länge som helst.

Ha det bäst där uppe, här nere i Uppsala har det stormat idag, med ändå en solig dag!

Rose-Marie, Bälinge

IKT i min vardag

ETT märke räcker inte, ni har så många fina! Jag gillar Ester Eleonoras sjalar, Green Gates porslin, Repeats kläder, Mailegs barnsaker, House Doctors inredningsdetaljer m.fl.

Tack för mig!

Hälsningar Linda

Unknown

Hej Lina o Jacob!
Jag vet inte om jag hart talas om Lise Sandahl. Men den ponchon var ju så snygg att jag nog måste uppdatera mig, hos er. Jag är gärna med och tävlar, bara den finns i L eller XL...
Jag gillar Bloomingvilles alla saker. Men ni vet ju att jag gillar era saker i butiken också, så det är väl allt möjligt som lockar mig.
Smycken som kittlar mig nu är Sundsvalls EVA E ERIKSSONS alla smycken.
Jag länkar till bloggen och hoppas på två lotter och mycket tur.
Ha det gott bland vargarna i Njurunda.

Annelie Andersson
http://radhusochstuga.blogspot.com

Anonym

Har många favoriter men är extra förtjust i du Nord!

Ulrika Berg

Anonym

Bingo för det nya klädmärket Lisa Sandahl.Jag hoppas ha turen på min sida å vinna. Malin Maloo91@hotmail.com

Maritta

Åh vilken underbar poncho! Lise Sandahl har fantastiska kläder och accessoarer, Chill of Norway är nytt för mig och deras kläder gillar jag.
Hoppas på vinst förståss och länkar till tävlingen från min blogg!

Anna

Hej! Diddis smycken är ju så fina! Sedan gillar jag ester eleonora sjalen också!

Har tyvärr ingen blogg så nu får jag bara hoppas på det bästa!

Josefin

Åh, vilken underbar Poncho. Nu är Lise Sandahl mitt nya favoritmärke :-). Förutom det så älskar jag Vintage by Fe!

Ulrika W

Min absoluta favorit är Edblad & Co!
Snygg, avskalad, sofistikerad design som blir pricken över i:et till varje outfit!

Malin - Ebbas änglar

Hej
Den här trevliga tävlingen är jag gärna med i! Jag länkar med bild från min blogg.

Jag gillar Bloomingvilles underbara sortiment. Där finns det många "vill ha"!!

Håller mina tummar!

Kram Malin

Tess : Istla.se

Jag vill verkligen vara med och tävla om denna sötsak.

Ett inlägg om tävlingen
http://istla.se/jag-tavlar-om-en/

och har även gjort en "banner" till webshopen som ligger till höger i sidebarn.

Tess : Istla.se

Oj glömde skriva mitt favoritmärke, det är svårt att välja just ett. Så här kommer top 3 från mig iaf.

1. Lise Sandahl
2. Saint Tropez
3. Baglady

ANNIKA

Lise Sandahl blir nog favoriten just nu...Edblad & co en annan...
Är med i tävlingen och hoppas vinna en fin födelsedagspresent till mig själv.
kramisar
gustafsson.57@hotmail.com

Grodmatte

Här vill man naturligtvis vara med!!
En fransos o två danskar är mina favoriter.
* Durance
* Ib Laursen
* Lise Sandahl

Anneli

Hejsan.

Vill självklart vara med i din fina utlottning.

Vilket pris....kan man ju bara drömma om!
Men länkar inne på min blogg och håller alla mina tummar.

Favvomärke......det blir svårt, alla är ju bäst på sitt sätt, men jag skulle nog säga Nyblom&Kollén då jag är svag för textilier.

Ha det gott,
Kram Anneli.

Anonym

Hej, hej!
Svårt att välja bland alla era fina märken, men ett par kommer här i alla fall, Green-Gate, Ib Laursen och Svanefors. Hoppas på det bästa gör Karin Olofsson i Malmö, doja51@hotmail.com

anneli schander

Hej!
Jag älskar Lise Sandahls romantiska stil på kläder och sjalar. Håller alla tummar att jag vinner den här tävlingen. Som deltidsarbetande småbarnsmor prioriterar man inte dyra kläder åt sig själv.

A House With A View

Åh vilken fin vinst, hoppas hoppas hoppas att det blir just jag som vinner!!

Mitt favoritmärke (bland måånga) är Love Forever - såå fina kläder!

Jag har länkat från min blogg och deltar med två lotter!

Kraamiz aka

Rebecca

Den här chansen vill man inte missa!

Måste säga att soul of maïa är min favorit, hihi.

Länkar på min blogg, kram.

Jessica

Är gärna med i utlottningen, vilket fint pris!

Favoriterna bland era märken är bl.a Nyblom o Kollåen, Svanefors och Saint Tropez.

Har länkat på min blogg!
Nu håller jag tummarna,
Hälsningar Jessica

Maria ( Idekroken )

Åh, så lekkert :) Jeg er med :)
Synes Lise Sandahl har spesielt mye fint, og også "Love forever". Mange nydelige tunikaer osv. der.

Klem fra Maria (idekroken.blogspot.com)

Maria ( Idekroken )

Har tittet litt mer inne på siden deres, og må få med at min største favoritt, nok er Q by Kjederqvist. Helt fantastisk!
Klem fra Maria ( idekroken.blogspot.com)

Mia

Jag älskar Love Forever och Astrid & Agnes, men hela butiken är full med underbara märken.

Anni

Ååååå Vilken underbar!

Ska på ett riktigt vinterbröllop i december, tänk om jag hade kunnat få bära denna fantastiska kreation då! Hihi.... En av mina favorit märken är Vintage of fé underbara smycken, sjalar och väskor. kram Anni

Catarinah

Hej, en sån fin poncho och generellt så fina saker! Min favorit är Våga.
Smycken man blir avundsjuk på sig själv för att man har. :)
En lott, men en stor en tack!!!

purple area

Wow, vad snygg, gillar Lise Sandahl!!

farmormaja

Måste säga Lise Sandahl då jag precis är på jakt efter hennes sjal "Kristina", hoppas på tur i tävlingen med ett sånt fantastiskt pris. MVH Maria

Victoria

Hej :)
Jag har precis hittat denna blogg Nordljus. Det finns fantastiskt fina saker! Har tittat över lite olika kläder och fastnade omedelbart för du Nord.

Sjalen är mycket fin!

Victoria

Terese Rhodin

Mina favoritmärken är:
Vintage by Fé
Repeat
Lise Sandahl
du Nord
(utan inbördes ordning) det enda sorgliga är att jag måste spara pengar så länge för att ha råd med något från dem så det blir bara en sak om året.
Mvh Terese
terese.rhodin@comhem.se

Caramel

Jag vill vara med och tävla.

Inte helt enkelt att utse någon favorit, ni har mycket fint i er butik men jag får nog säga att kläderna från Wild Roses är mina favoriter.

Har också länkat från min blogg!

/Caramel

Caroline L

Lise Sandahl är mitt favoritmärke. Fin vinst! Tävlar med en lott :)
vitabergenserik@hotmail.com

AEM

I love Love Forever :) En lott, tack!
Mvh a.e.m-49@hotmail.com

Janet Westdahl

LOVE IT
Så underbara plagg, älskar den stilen.
Tack Tack Tack för en inspirerande blogg.

Rester till middag

Oj vilken fin poncho!
Jag är gärna med och tävlar.
Av märkena hos er gillar jag speciellt Love for ever.
Jag såg jättefina plagg på er hemsida.

Jag har länkat med bild från min blogg!

Tack!

Michelle och GirlZen

Vilken tävling, kan man ju bara inte missa.

Märken jag tycker står ut från mängden är Line of Oslo, Lise Sandahl och Fairytale by Wild Roses

håller nu mina tummar och tår :)

Tea Lady

Oj, vad skoj!
Och vad svårt att välja ETT favoritmärke... Men jag säger Love Forever och Lise Sandahl då.. Ni har så många fina märken!

Hoppas på tur och länkar.

Kram
Lena

Anonym

Wow, vilken tävling!
Jag vill gärna prova lyckan med en lott. Exempel på favorit-varumärken kan jag nämna Green Gate, Du Nord, Fairytale by Wild Roses och Våga blant annat. ;)
Hälsningar Nina C.

Margot

Hej! Vilken härlig vinst, jag vill gärna vara med och tävla! Länkar med bild från min blogg! Lite svårt att välja bara ett favoritmärke, gillar Afswedala, Du Nord, Love Forever och Lise Sandahl.
Ha en trevlig helg!
Margot

Helena

Vilken fin vinst! Det favoritmärke som jag kommer att tänka på först är smyckena från VÅGA, så fina! Andra favoritmärken är Nyblom o Kollén och Maileg. Du Nord har också jättefina saker, passade på att beställa ett litet zinkhus nu när ni har fraktfritt ;) Länkar från min blogg och hoppas på så sätt få lite extra tur!

Mjuka

Oj vilken mysig tävling!! Vilken helt underbar ponscho!! Hos er har jag varit inne och kikat många gånger och det finns så mycket fint som man bara vill ha. Ett märke som jag verkligen har fastnat för är "REPEAT" Kläder helt i min stil!
Jag länkar hos mig! I min blogg ligger länkarna under mina inlägg, ja bara så att ni vet!
Kramkram Malin

Unknown

Men kära jösses jag vill verkligen vara med! Tyvärr kan jag för tillfället bara lägga en lott då mina gadget på bloggarna krånglar men jag hållar mina tummar ändå! KRAM

Hanna

Ojoj, så fin!!
Jag älskar Love Forever, Fairytale by Wild Roses och Lise Sandahl.
Jag länkar med bild på min blogg.
Kram

Sofie

Har många favoritmärken i er butik! Men fasligt svag är jag för Madame Stoltz..
Jag länkar från mig!

Unknown

Hej Lina!
Jag vill gärna vara med och tävla och har länkat från min blogg.

Angående favoriter så har jag ett par, inom smycken: Vintage by Fé - klockorna!! Kläder så är det: Line of Oslo och Q by Kjederqvist. Inom heminredning är det: Madam Stoltz, House Doctor, Lisbeth Dahl, IB Laursen, Bloomingville och Maileg (bla) :)
Många blev det!!

Ha en fortsatt trevlig onsdag!
Kram ia

BlueVelvet

Sandahl & Nyblom är mina favoriter!!! Men även Jag gillar Love Forever. Nu önskar jag mig själv lycka till =)

Anna

Vilket fantastiskt pris! Helt ljuvlig poncho. Min favorit är annars allt av märket Love forever!

Kram!

Anonym

Vill absolut inte missa denna tävling!

Favoritmärkenas tre i topp lyder:
1.Pip studio!!
2.Nyblom & Kollen
3.Calou

Maria Ö
hatti_fnatti@hotmail.com

Det vita dårhuset

Heej!
Vet ni vad....Om jag skulle skriva ett favoritmärke skulle jag ljuga! För jag gillar allt som är vackert. Märket spelar absolut ingen roll.

Jag är GÄRNA med och tävlar med 2 lotter :)!

Kramar Erika

Renoveringsdags

ÅÅÅ måste vara med i denna tävling! Poncho är favoriten av alla klädesplagg! jag älskar allt av Lise Sandahl och sen Love forever! Föresten allt som är snyggt och det finns vackra och snygga saker i alla märken! länkar från bloggen...Kramiz Frida

Anonym

Vill oxå vara med. Favissen är nog ändå repeat. Underbara kläder i min stil.

Anette
kotte_ski@hotmail.com

Tessan

Är gärna med och provar lyckan på den fina ponchon från lise Sandalh. Så snygg! Tycker mycket om IB Laursen, Blommingville och Våga smyckena.

länkar också

kram tessan

Fashionistas Catwalk

Jag älskar Beach House, underbart att sova i! du Nord lyktorna får gärna sprida värme och ljus i mitt hem... Och madam Stoltz är aldrig fel i julgranen.. Älskar er butik!
Lise Sandahl är en klar favorit, tunikorna är perfekta för min gravida mage ;)

http://fashionistascatwalk.blogspot.com/

Elina

Sen den gången jag först såg Vintage by fe's saker har jag varit förälskad! Jag har länkat på min blogg http://dansbandsanka.blogspot.com/
2 lotter med andra ord.
Tackar för en underbar tävling med en fantastisk vinst! Hoppas nu bara jag vinner :D

Fashionistas Catwalk

Glämde säga att jag självklart har länkat från min blogg ;)

Jag älskar Beach House, underbart att sova i! du Nord lyktorna får gärna sprida värme och ljus i mitt hem... Och madam Stoltz är aldrig fel i julgranen.. Älskar er butik!
Lise Sandahl är en klar favorit, tunikorna är perfekta för min gravida mage ;)

http://fashionistascatwalk.blogspot.com/

Lyckoslanten

Hej! Så fint! Jag gillar Love forever och länkar från min blogg! :o)

Malin Holm

Hej
Vilken underbar vinst! =) klart man vill vara med och tävla!

Mina favoriter är Du Nord, Love forever och våga. Helt underbara märken!

Anonym

Hejsan!
Jag gillar Love Forever, vill gärna vara med och tävla.
Häls. Kerstin
kerstinhaka@hotmail.com